Mega. Same Connectivity. Just Cheaper. Beste meneer Aerts,We hebben uw klacht met referentie @@REF_ID@55b40a7ece3d0f5a2d@REF_ID@@ goed ontvangen.Ik zie dat hiervoor nog steeds een aanvraag openstaat die nog niet behandeld is door onze diensten. Ik heb dan ook gevraagd om deze dringend te behandelen en de afrekeningen hieraan aan te passen.Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.We wensen je nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,TimKlantenadviseur Team Mega✉ info@mega.be☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 Vr: 8u30-17u)Contacteer onsKen je ons ambassadeur-systeem?Je kan je voorschotfacturen en gegevens beheren via je online klantenzone myMega.Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen.Volg ons nu op FacebookInstagramTwitter Power Online SA BE0535.615.192 Rue Natalis, 2 - 4000 Liège[G0MYW4-4YZDW]