Beste
Onderstaand bericht werd jullie vandaag ook per mail verstuurd (door Sophie Van Neste), nu nogmaals via Testaankoop omdat zij dit dossier voor ons behartigen.
Wij vragen bij deze om de verstuurde afrekening te corrigeren en voorlopig (tot de correctie rond is) on hold te plaatsen.
Beste
Wij ontvingen onderstaand betalingsverzoek.
Ik veronderstel dat dit (opnieuw) over een vergissing of automatisch bericht gaat?
Hier wordt immers melding gemaakt van een betalingsverzoek voor eens reis die wij geboekt hebben en dit voor een bedrag van € 2.348,10?!
Dit lijkt me niet te kloppen, wij verwachten (zoals ook in laatste mailverkeer in bijlage afgesproken) een ANNULATIE van de boeking tegen het afgesproken bedrag van € 2011 annulatiekosten.
Ik vat hieronder nog eens het mailverkeer in bijlage en afspraken samen:
Uw bericht van 3/02/25 – 10u40: “De collega's van het contact center geven aan om de boeking uit coulance toch te willen annuleren tegen € 2011,- annuleringskosten. Dit is de prijs van de vliegtickets. De overige kosten voor de reissom voor het verblijf wordt dan kwijtgescholden”
Mijn antwoord van 3/02/2025 – 11u12: “akkoord met de annulering van de boeking tegen € 2011 annuleringskosten, zoals voorgesteld”
Nog wat over en weer gemail in bijlage terug te vinden om uiteindelijk volgende reply en conclusie te onvangen:
Uw reactie van 5/02/2025 – 11u37: “Hartelijk dank voor uw bericht en uw akkoord om de boeking te annuleren. De boeking is door mijn collega's van het contact center voor u geannuleerd. U ontvangt een aangepaste factuur voor de annuleringskosten.”
Conclusie:
Gelieve ons de aangepaste factuur voor ANNULATIE door te sturen met daarop het afgesproken bedrag van € 2.011.
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groeten
Sophie Van Neste