Terug

foutieve afrekening en terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. S.

Naar: Pluxee

31/01/2025

Geachte, Ondanks meerdere contacten schriftelijk en telefonisch slagen wij er niet in om terug te storten bedrag te recupereren. Betreft: jaargang 2024 volgens onderstaand detail tegoed van 810€ Josee Mathues Heelblok 36 3300 Tienen • Kaartnummer : 592-5193006-95 • Rijksregister : 46.01.07-328-47 Willy Schepers Heelblok 36 3300 Tienen Kaartnummer:592-5192895-81 • Rijksregister: 45.08.11-259-24 Onderwerp .•Fwd: 01362596 - Mijn bestellingen 190193659372 Ontvangen Dienstencheques 2024 : • 03 januari 2024 ............... 48 stuks • 05 maart 2024 .............. 48 stuks • 11 juli 2024 ............ . 30 stuks • 20 november 2024 . . 40 stuks • 20 november 2024 . 40 stuks • Totaal 206 stuks Ontvangen voor een totaal bedrag van 206 x 9€ = 1854 € Betalingen Dienstencheques 2024 : 1. 03-01-2024 ......................432,00€ 2. 05-03 - 2024 ....................432,00€ 3. 18-06 - 2024 . .. . .............270,00€ 4. 11-07 - 2024 ......................270,00€ 5. 26-08-2024 ......................270,00€ 6. 12 - 09 - 2024 ............ ....... . 90,00€ 7. 28 - 09 - 2024 .....................180,00€ 8. 20 - 11 - 2024 ............ ........360,oo€ 9. 20 - 11 - 2024 .....................360,oo€ Totaal van de negen betalingen ......2664,00€ Verschil in ons voordeel 2664,00€ - 1854,00€ = 810,00€ Gelieve dit bedraq te storten op rekening BE19 734026529812 Beleefde groet, Willy Schepers

Berichten (2)

Pluxee

Naar: W. S.

05/02/2025

Beste, We hebben uw klacht van de heer Schepers omtrent het niet ontvangen van bepaalde bestellingen goed ontvangen. De heer Schepers maakt gebruikt van elektronische dienstencheques dus gaat het niet om een leveringsprobleem. Bij nazicht blijkt dat de dienstencheques die de heer Schepers niet terugvindt simpelweg besteld zijn op het account van zijn partner, mevrouw Mathues. We vragen vriendelijk dat hij haar gebruikersnummer doorgeeft aan de poetsdienst zodat deze cheques ook gebruikt kunnen worden. Er is dus geen fout bij Pluxee, maar enkel een misverstand bij de heer Peeters. Aarzel niet om ons te contacteren bij vragen. Met vriendelijke groeten, Sven Van Den Meerssche Customer Advisor Klantendienst Dienstencheques Contacteer ons! Contactformulier Tel: +32 (0)2 401 31 30 Uw tevredenheid is onze prioriteit. Ons doel is dat uw ervaring met Pluxee een 9 of een 10 verdient! Geef uw mening door de enquête in te vullen die u binnenkort ontvangt. Bedankt😊 From: klachten@test-aankoop.be Sent: Friday, January 31, 2025 3:45 PM To: shop@care.pluxee.be Subject: foutieve afrekening en terugbetaling ref:!00D0Y0ZhUg.!500Of0N7Ath:ref

Pluxee

Naar: W. S.

07/02/2025

Geachte, Uw antwoord klopt helemaal en is helemaal naast de kwestie. Sinds begin december 2024 heb ik tevergeefs verscheidene klachten ingediend Wij weten verdomd heel goed dat deze dienstencheques op het account van mijn echtgenote mevrouw Josée Mathues staan. Het lukt ons niet meer om in te loggen op het account van mevrouw Josée Mathues. Er is wel degelijk een fout bij Pluxee die ons zelfs verward een andere klant genaamd de heer Peeters. Wij herhalen en vragen voor de zoveelste keer de terugbetaling van 810€ volgens detail in bijlage. Met beleefde groeten, Willy Schepers Kopij Test Aankoop Van: Klantendienst Dienstencheques supportklachtenvl@crm.pluxee.be Verzonden: woensdag 5 februari 2025 16:47 Aan: klachten@test-aankoop.be Onderwerp: 01509012 - Klacht levering diesntencheques - @@REF_ID@a68efaeeb1c9bc1584@REF_ID@@ [ ref:!00D0Y0ZhUg.!500Of0N7Ath:ref ] Beste, We hebben uw klacht van de heer Schepers omtrent het niet ontvangen van bepaalde bestellingen goed ontvangen. De heer Schepers maakt gebruikt van elektronische dienstencheques dus gaat het niet om een leveringsprobleem. Bij nazicht blijkt dat de dienstencheques die de heer Schepers niet terugvindt simpelweg besteld zijn op het account van zijn partner, mevrouw Mathues. We vragen vriendelijk dat hij haar gebruikersnummer doorgeeft aan de poetsdienst zodat deze cheques ook gebruikt kunnen worden. Er is dus geen fout bij Pluxee, maar enkel een misverstand bij de heer Peeters. Aarzel niet om ons te contacteren bij vragen. Met vriendelijke groeten, Sven Van Den Meerssche Customer Advisor Klantendienst Dienstencheques Contacteer ons! Contactformulier Tel: +32 (0)2 401 31 30 Uw tevredenheid is onze prioriteit. Ons doel is dat uw ervaring met Pluxee een 9 of een 10 verdient! Geef uw mening door de enquête in te vullen die u binnenkort ontvangt. Bedankt&128522; From: klachten@test-aankoop.be Sent: Friday, January 31, 2025 3:45 PM To: shop@care.pluxee.be Subject: foutieve afrekening en terugbetaling ref:!00D0Y0ZhUg.!500Of0N7Ath:ref


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform