Terug

Foutieve aanrekening parkeertijd

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

G. P.

Naar: Be-Mobile

08/09/2025

Beste, Volgens de info van Be-Mobile bij navraag bij een verkeerde aanrekening van de parkeertijd, blijft in Brussel de parkeertijd lopen tot het maximum, zelfs al loopt dat over een periode dat er niet moet betaald worden. Als je parkeert om 20.15 loopt de parkeertijd dus door tot de volgende dag 13.30 in plaats van te stoppen om 21.00, zoals in alle andere gemeenten en steden van Vlaanderen. Be-Mobile informeert hier niet over in hun app of vraagt niet naar een extra bevestiging. De klant moet dit gewoon vaststellen bij de eerst volgende factuur, die natuurlijk zwaar overdreven is.

Berichten (2)

Be-Mobile

Naar: G. P.

08/09/2025

Je ticket (419357) is door ons beantwoord! Wil je een reactie toevoegen? Reageer dan op deze mail. Quinn (4411) 8 sep 2025 13:23 CEST Beste, Wij geven na het starten van een sessie in onze app steeds mee hoelang deze sessie nog geldig is en dus nog hoeveel tijd er over is tot aan de automatische stop van een sessie. Zo ook hier. De stad waarin geparkeerd werd heeft er inderdaad voor gekozen dat sessies niet automatisch stoppen 's nachts/aan het einde van het betalende tijdsvak. Het is de verantwoordelijkheid van de gebruiker om een sessie tijdig stop te zetten, bij het verlaten van de parkeerplaats. Hier kunnen wij helaas dus ook niet verder in tussenkomen. Wij zijn zelf ook het parkeergeld verschuldigd aan de stad. Met vriendelijke groeten, 4411 Helpdesk www.4411.io 078/05.4411 FAQ: s:support.4411.io/hc Klachten 8 sep 2025 12:31 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

Bemiddeling door Testaankoop 09 september 2025

Be-Mobile

Naar: G. P.

09/09/2025

Hi Klachten, We zouden graag horen wat je vond van onze klantenservice. Je kan deze beoordelen via volgende link: Hoe beoordeelt u de support die u hebt ontvangen? Goed, ik ben tevreden Slecht, ik ben ontevreden Hieronder kan je nog een overzicht vinden van je laatste contact met ons: Quinn (4411) 8 sep 2025 13:23 CEST Beste, Wij geven na het starten van een sessie in onze app steeds mee hoelang deze sessie nog geldig is en dus nog hoeveel tijd er over is tot aan de automatische stop van een sessie. Zo ook hier. De stad waarin geparkeerd werd heeft er inderdaad voor gekozen dat sessies niet automatisch stoppen 's nachts/aan het einde van het betalende tijdsvak. Het is de verantwoordelijkheid van de gebruiker om een sessie tijdig stop te zetten, bij het verlaten van de parkeerplaats. Hier kunnen wij helaas dus ook niet verder in tussenkomen. Wij zijn zelf ook het parkeergeld verschuldigd aan de stad. Met vriendelijke groeten, 4411 Helpdesk www.4411.io 078/05.4411 FAQ: s:support.4411.io/hc Klachten 8 sep 2025 12:31 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform