Hi Klachten,
We zouden graag horen wat je vond van onze klantenservice. Je kan deze beoordelen via volgende link:
Hoe beoordeelt u de support die u hebt ontvangen?
Goed, ik ben tevreden
Slecht, ik ben ontevreden
Hieronder kan je nog een overzicht vinden van je laatste contact met ons:
Quinn (4411)
8 sep 2025 13:23 CEST
Beste,
Wij geven na het starten van een sessie in onze app steeds mee hoelang deze sessie nog geldig is en dus nog hoeveel tijd er over is tot aan de automatische stop van een sessie. Zo ook hier. De stad waarin geparkeerd werd heeft er inderdaad voor gekozen dat sessies niet automatisch stoppen 's nachts/aan het einde van het betalende tijdsvak. Het is de verantwoordelijkheid van de gebruiker om een sessie tijdig stop te zetten, bij het verlaten van de parkeerplaats. Hier kunnen wij helaas dus ook niet verder in tussenkomen. Wij zijn zelf ook het parkeergeld verschuldigd aan de stad.
Met vriendelijke groeten,
4411 Helpdesk
www.4411.io
078/05.4411
FAQ:
s:support.4411.io/hc
Klachten
8 sep 2025 12:31 CEST