Beste, ik krijg hier een eerste aanmaning voor een openstaande betaling van 290,34€ op klantnummer 102..... Accountnummer 115..... Er staat meedere aanmaningen, maar dit is de eerste die ik krijg en ze gaan 10 € aanrekenen omdat ik zogezegd de anderen onbeantwoord heb gelaten. Aangezien ik een bestendige opdracht heb, is dit ook raar. En tot dusver is dit steeds correct verlopen. Verder als ik nu terug kijk in detail naar mijn aanrekeningen, is Telenet niet correct met mij geweest ! Ik had een digicorder gekocht, onder de 2 jaar waarborg is die defect geraakt en ik heb die binnengebracht in de winkel in Aalst. Mondeling hebben ze duidelijk gemeld aan mij dat die inderdaad nog correct onder waarborg was en hebben ze me een nieuwe digicorder meegegeven, wat correct is aangezien een aangekocht toestel onder waarborg is. Ik zie nu echter dat ik betaal voor een huur van dit toestel! Dit kan ik ik niet aanvaarden, ik betaal immers dubbel nu! Eerst aangekocht en nu als huur formule. Telenet dreigt nu met blokkering via een eerste mail, Ik . Ik had al via de media vele verhalen gehoord hoe Telenet klanten behandelen, maar nooit gedacht dat het mij zou overkomen ! ik kijk uit naar de reactie van Telenet. Ik ben te bereiken op het opgegeven telefoonnummer.