Betreft: Betwisting van factuurnummer 141011694934 van 25/07/2023 voor een bedrag van 2.262,51 €
Bij de overgang naar een digitale meter begin juni 2023 had Fluvius de meterstanden verkeerd geregistreerd door de komma verkeerd te plaatsen, maar ook terug aangepast van 2.367 naar 2,367 en van 5.939 naar 5,939.
Op uw factuur werd echter verbruik opgenomen van beide meterstanden, dus zowel de juiste (2,367 en 5,939) als de foutieve die 1000 keer hoger liggen.
Er werd hiervoor een klachtendossier opgestart, waarna u in september 2023 en februari 2024 bevestigde dat de correctiefactuur spoedig zou volgen. Sedert oktober 2024 beweert u plots dat ik geen recht heb op een correctie en dat u 'wegens wanbetaling' zelfs geen energie meer wil leveren vanaf 20 december 2024.
Ik betwist nogmaals deze factuur met foutief verbruik en vraag u om deze te willen corrigeren volgens de correcte gegevens van Fluvius.