Ik verzond enkele weken geleden een pakket via MONDIAL RELAY van België naar Nederland. De ontvanger contacteerde me met de melding dat er bij hem een foutief pakket is toegekomen, met foto's als bewijs.Op de foto's is effectief te zien dat het pakket een labelsticker heeft van een andere verzender én ontvanger.Daarboven is een half verscheurde labelsticker zichtbaar waarop ikzelf sta als verzender.Blijkbaar is tijdens het transport op een of andere manier het label van mijn pakket afgescheurd en nadien door iemand op een ander pakket geplakt.Contact opnemen met MONDIAL RELAY blijkt een helse martelgang het online contactformulier krijg ik niet verzonden omdat ik de tracking nummer moet ingeven, maar volgens hun systeem is mijn zending aangekomen dus dat nummer wordt niet (meer) aanvaard.Bij telefonische contactname krijg ik, nadat ik mijn uitleg gedaan heb, steeds te horen dat ze me zullen doorverbinden met de bevoegde dienst. Waarna ik doorverbonden word, een tape te horen krijg dat alle lijnen bezet zijn en dan de verbinding verbroken wordt.Ik heb een tiental pogingen gedaan, met steeds hetzelfde resultaat. De helpdeskmedewerkers die ik aan de lijn krijg, zeggen steeds opnieuw dat het doorverbinden nu wel zal lukken, doch niets is minder waar.Als ik de laatste keer opnieuw belde en enkel vroeg om met een verantwoordelijke te kunnen spreken, werd de medewerker heel ongemakkelijk en slechts na heel lang aandringen kreeg ik de melding dat ze dat niet mogen zeggen.Ik heb dus absoluut geen mogelijkheid om klacht in te dienen of om met een verantwoordelijke te spreken en niemand kan/wil helpen.