Terug

Foutief aantal geleverd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. T.

Naar: Zoli99

18/02/2022

Beste, Ik heb via bol.com een set van 2 stoelen besteld bij de bol.com partner zoli99. Echter heb ik slechts 1 stoel ontvangen. als gevolg hiervan heb ik een klacht ingediende via bol.com zei hebben me doorverbonden om rechtstreeks dit met de partner zoli99 te regelen. echter heb ik meermaals schriftelijk contact gehad met zoli99 en zei willen mij de 2de stoel niet opsturen alhoewel ze wel toegeven dat het een fout van hun kant is. De enige oplossing dat ze bieden is om die ene stoel terug te sturen en mij geld dan terug te geven en dan de stoelen opnieuw te bestellen. Maar ik heb de 2 stoelen in de black friday periode gekocht aan een korting. Dus hier zou ik verlies op maken. Ik heb 2 stoelen gekocht voor een bepaalde prijs en wens dan ook 2 stoelen te ontvangen. Ik wil dus de 2de stoel krijgen. Nadat zoli99 mij geen gepaste oplossing bood heb ik nog meermaals via bol.com geprobeerd, maar als de bol.com medewerkers met zoli99 contact opnemen krijgen ze ook geen positief antwoord.

Berichten (3)

Zoli99

Naar: J. T.

18/02/2022

Beste meneer/mevrouw,De e-mail is voor ons niet volledig zichtbaar.Om je goed te kunnen helpen ontvangen we graag het bestelnummer en het artikel waar het om gaat en wat we voor je kunnen doen.We hopen je dan snel verder te kunnen helpen.Met vriendelijke groet,Jenniferbol.com klantenservicewww.bol.comAls je vraag hiermee nog niet voldoende is beantwoord, dan kun je dit aangeven in antwoord op dit bericht.---- Original Message ---- ief aantal geleverd - (CPTBE01467077-49) Date: 18 februari 2022, 10:17 Klacht - Foutief aantal geleverd - (CPTBE01467077-49) [:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden] [:test-aankoop.be/klagenrivacy]

J. T.

Naar: Zoli99

19/02/2022

Dag Jennifer,Bedankt voor je antwoord. Het bol.com bestelnummer is:1295620236De productnaam is: Set van 2 tuinfauteuils Accapulco copacabana Wired Egg.Besteld op 28 november 2021 om 17:58.Ik heb maar 1 stoel ontvangen en zou dus de 2de stoel ook willen ontvangen zoals besteld.Ik hoop dat deze info voldoende is, op de foto's kunt u ook zien over welke bestelling het gaat.Laat het gerust weten indien u nog iets van info nodig heeft.Met vriendelijke groeten,

J. T.

Naar: Zoli99

05/03/2022

Beste, Heeft u ondertussen voldoende info om mij een antwoord te kunnen bieden? mvg, jiense


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform