Terug

foutgelopen bestelling + beschuldiging fraude

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: Deliveroo

04/10/2020

Beste, ik bestelde een menu via Deliveroo bij een wokrestaurant. De 1e levering bevatte slechts 2 doosjes van het hele menu. Na contact via chat met de klantendienst zou dit rechtgezet worden en ontving ik 3 kwartier later toch een menu. Helaas niet het menu dat ik bestelde. Terug contact met de klantendienst, men zou het oplossen, ik zei als compromis dat slechts 1 gerecht nog moest geleverd worden dan zouden we het wel ok vinden. Helaas terug levering van het foute menu. Terug contact via chat , ik werd dadelijk beschuldigd van fraude en de chat werd afgesloten zonder enige mogelijkheid van weerwoord. Ook kan ik geen klacht indienen via de app en niet naar de chat omdat ik dus van fraude ben beschuldigd. Ik ben dan ook geschokt over deze gang van zaken. 1. niet ontvangen wat ik bestelde 2. beschuldigd worden van fraude als je niets fout gedaan hebt is wel erg grof.

Berichten (2)

Deliveroo

Naar: K. V.

04/10/2020

------Deliveroo------Beste Klachtenbox,Bedankt voor je e-mail. We nemen zo snel mogelijk contact met je op.Mocht je nog meer vragen hebben, reageer dan op deze e-mail of neem telefonisch contact met ons op via 088-Deliver (088-3354837) onder vermelding van referentienummer (77057600) .--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Deliveroo Belgium.[7OWP9Q-V07R]

K. V.

Naar: Deliveroo

22/10/2020

Nog steeds geen enkele reactie!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform