Terug

Fouten van Engie die dan in 1 keer gefactureerd worden

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. M.

Naar: Engie

09/09/2023

Door 'administratieve storing' werden er een paar maanden geen afrekeningen gestuurd. Dan waren er foute berekeningen, en nu moet ik opeens 1000 euro ophoesten. Dit wordt gewoon mede gedeeld en onmiddelijk aan de bank voorgelegd via de domiciliering. Het kan toch niet dat door fouten van de leverancier, ik opeens voor het hele bedrag ineens moet opdraaien. Dit zonder enige extra uitleg of compensatie voor hun fouten, of voorstel tot betalingsplan. Ik moet herhaaldelijk mailen met de klantendienst voor enige info hierover. Alsook is er een tel nr om naar te bellen, maar van het ogenblik je je klanten nummer ingeeft, zorgen ze ervoor dat het onmogelijk is geworden om met iemand te praten, lijn wordt verbroken en je ontvangt een generische mail. Bij opnieuw telefeneren wordt mijn tel nr herkend en wordt de lijn onmiddelijk verbroken.

Berichten (2)

Engie

Naar: S. M.

11/09/2023

Beste mevrouw, Beste heer,Test-Aankoop heeft ons uw klacht bezorgd.Dank u voor uw reactie, deze is heel belangrijk voor ons. We besteden veel aandacht aan de klachten van onze klanten en gebruiken deze waardevolle informatie om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.We stellen alles in het werk om zo snel mogelijk een gepaste oplossing te vinden voor uw klacht.Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden. Voor al uw vragen kunt u contact opnemen met onze diensten via onze websitewww.engie.be of via uw online klantenzone.Met vriendelijke groetenChère Madame, Cher Monsieur,Test-Achats nous a bien transmis la plainte que vous lui aviez adressée.Nous vous remercions pour votre démarche. En effet, nous accordons une attention toute particulière aux problèmes rencontrés par nos clients. Ce sont des informations précieuses qui nous permettent d'améliorer la qualité de notre service.Nous mettons tout en Å“uvre pour vous apporter une solution adéquate le plus rapidement possible.Nous vous informons qu'il ne vous est pas possible de répondre à ce mail. Pour toutes vos questions nous vous invitons à contacter nos services via notre site www.engie.be ou via votre espace client.Sincères salutations,Complaints Handling TeamBu Beneluxboulevard Simón Bolívar 361000 BrusselsBelgiumwww.engie.bePPlease consider the environment before printing this document ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/

S. M.

Naar: Engie

11/09/2023

Beste, ik heb dit al opgenomen via uw befaamde klantenzone, vermits u mijn tel nr blokkeert (te belachelijk voor woorden). Het enige antwoord dat ik kreeg is waarom u mij dit aanrekend, that's it. Uw fouten, waarvoor u mij laat opdraaien. Ik moet de bank maar vragen om de aanrekening te weigeren. Dit vind ik allesbehalve klanten service. Zoals ik al enkele keren heb aangegeven aan uw klantenzone, mag u de aanrekening van 257 euro laten doorgaan. Die van 800 euro niet, u kan toch niet verwachten dat iemand 1000 euro op overschot heeft, doordat jullie fouten maken?!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform