Beste,Ik heb een pakket 0530 5503 7156 42 -MPS0530550371564220200518 Dat al sedert 18/5 in jullie bezit is en op de track & trace al onderweg was. Op 25/05 krijg ik dan een melding van een fout in jullie systeem. Als ik nu navraag doe naar mijn pakket en wanneer het zou geleverd worden krijg ik een antwoord dat nergens op slaat namelijk: het is druk en door corona kan er enkele dagen vertraging zijn. Dit slaat nergens op want in de track & trace staat letterlijk: Pakket wordt doorgestuurd.Er is een fout in het laden geregistreerd.Ook is bij mij enkele dagen vertraging vanaf 18/5 tot vandaag 27/5 geen enkele dagen meer.Jullie geven dan maar mogelijkheden tot opvolging weer via website, dit is de gewone track & trace of via de chatbot dat een volledige flater is en niets kan beantwoorden om als laatste ook nog myDPD aan te bevelen waar mijn pakketnummer niet eens bestaat. Jullie doen er alles aan om maar niet te moeten antwoorden op een simpele vraag wanneer ik mijn pakket mag verwachten.Corona wordt hier letterlijk voor alles gebruikt maar voor corona heb ik ook al verschillende problemen met DPD gehad, zo heeft een pakket eens 14 dagen in dezelfde wagen rondgereden voor levering en de bestuurder gaf direct toe dat hij het vergeten was en een fout had gemaakt, maar ook hier kreeg ik via jullie contactformulier geen antwoord op mijn vraag en wisten jullie zelfs niet waar het was.Ik wil nu weten wanneer mijn pakket zal geleverd worden en wat jullie gaan doen om dergelijke fouten in de toekomst te vermijden.