Terug

foute reclame- geen gratis oortjes

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. L.

Naar: VANDEN BORRE

19/07/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 18/07/2024 kocht mijn zoon bij Vanden Borre in Lochristi een OnePlus Nord 3 ad 389 euro. Op de website van Vanden Borre staat duidelijk 'Gratis OnePlus Nord Buds 3 Pro-oortjes ' (kopie via Knipprogramma in bijlage) Toen hij in de winkel achter de oortjes vroeg, meldde men hem dat hij dat zelf moest aanvragen via een aanvraagdocument op de website. Vandaag vroeg hij dit aan en kreeg als antwoord dat dit niet geldt voor het aangekochte toestel! Hij belde daarna naar Vanden Borre zelf en daar meldde men hem dat de actie enkel is bij aankoop van een OnePlus Nord 4 en dat dat vermeld staat als je verder doorklikt op de website . Aangezien jullie de actie afficheren bij een OnePlus Nord 3 en jullie personeel deze actie bevestigde door te zeggen dat hij dit zelf moest aanvragen, zijn jullie volgens mij verplicht om aan mijn zoon deze oortjes te bezorgen Voor mijn zoon van 21 jaar was de actie met de gratis oortjes een doorslaggevend argument om deze One Plus Nord 3 bij jullie te kopen. Met vriendelijke groeten, Hadewijch Lekens Bijlage: - Kopie factuur - Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht

Berichten (1)

VANDEN BORRE

Naar: H. L.

25/07/2024

div margin:0 auto margin:0; padding:0 , tr, vertical-align:top; border-collapse:collapse p margin:0 .ie-container , .mso-container -layout:fixed * line-height:inherit a[x-apple-data-detectors='true'] color:inherit!important; text-decoration:none!important , color:000000 u_ a color:34495e; text-decoration:none @media (max-width: 480px) u_content_menu_1 .v-layout-display display:inline!important --. Vanessa (Vanden Borre) 25 jul 2024 16:15 CEST Beste,Jouw mail werd goed ontvangen en wordt nagekeken met de winkel.Zodra wij meer informatie hebben ontvangen, nemen wij contact op met jou.Fijne dag,Vanessa Klachten 19 jul 2024 16:15 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [X6E351-07X5G]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform