Terug

foute prijsopgave

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. D.

Naar: Hubo

09/04/2024

ik kocht een doos melocakes van 30 syuks en betaalde 11,99 euro, wat eigenlijk de kiloprijs is, de doos is maar een halve kilo. ik ging verifieren bij carrefour en daar was het 5,89 euro (11,78/kilo). Ik vermoed dat er een menselijke fout gemaakt is bij Hubo door de kiloprijs als eenheidprijs te hanteren. Eigenlijk betaalt men dubbel zoveel als normaal.

Berichten (3)

Hubo

Naar: F. D.

11/04/2024

Beste FransDank u voor jouw bericht waarin je het prijsverschil opmerkt tussen de melocakes die u bij ons heeft gekocht en die bij Carrefour verkrijgbaar zijn. We begrijpen jouw bezorgdheid en willen graag meer duidelijkheid verschaffen over de situatie.Het klopt dat de prijs van bepaalde producten kan varieren tussen verschillende winkels, zoals in ons geval als doe-het-zelf zaak. Onze aankoopprijs voor artikelen kan verschillen van die van supermarkten zoals Carrefour vanwege verschillende factoren, waaronder inkoopkanalen, transportkosten enz.We willen benadrukken dat we altijd streven naar eerlijke prijsstellingen voor al onze producten, rekening houdend met de kwaliteit en de kosten die gepaard gaan met het leveren van deze producten aan onze klanten. Hoewel de prijs van de melocakes bij ons wellicht hoger is dan die bij Carrefour, is het belangrijk om te erkennen dat winkels verschillende kostenstructuren hebben.We willen u verzekeren dat we jouw feedback serieus nemen en dat we altijd streven naar een goede prijs-kwaliteitverhouding voor onze klanten.Aarzel niet om ons te contacteren in het geval van extra vragen.Met vriendelijke groeten,FathiHubo Klantendienst

F. D.

Naar: Hubo

29/04/2024

de prijs was dubbel, dat heeft niets te maken met andere of hogere kosten . Ga zelf kijken wat de prijs is bij Carrefour en delhaize en je zal merken dat het quasi de helft goedkoper is. Hubo verkoopt een doos melocakes van 500g voor €11,99 terwijl Carrefour hetzelfde product verkoopt voor €11,96 per kilo. het lijkt me dat er een berekeningsfout gebeurd is bij het prijzen van de produkten.Erken de fout, geef mij een doos melocakes of i schakel de advocaten van testaankoop in. mvgFrans De Keersmaeker

Hubo

Naar: F. D.

29/04/2024

Beste klant,We handhaven ons standpunt zoals vermeld in ons vorige bericht.De prijs van het artikel was duidelijk aangegeven en retourneren was mogelijk indien je niet tevreden was.Aarzel niet om ons te contacteren in het geval van extra vragen.Met vriendelijke groeten,FathiHubo KlantendienstFathiHubo KlantendienstService Clientèle Hubo+32 3 300 22 02contact@hubo.be--------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform