Terug

Foute postbedeling of geen bedeling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Dienstonderbreking

Klacht

P. S.

Naar: bpost

09/12/2024

Geregeld wordt mijn weekblad in de verkeerde brievenbus besteld of ontvang ik TESTINVEST gewoonweg niet.

Berichten (1)

bpost

Naar: P. S.

10/12/2024

REF : 1-58203097301 Beste klant, Na het onderzoek van uw aanvraag hebben we vastgesteld dat u voor de behandeling van uw dossier reeds een beroep hebt gedaan op de klantendienst van bpost. Aangezien het antwoord van de klantendienst d.d. 09/12/2024 in overeenstemming is met onze algemene voorwaarden en onze procedures, kunnen wij alleen bevestigen wat er aan u werd uitgelegd. Conform afspraken tussen uitgevers en bpost dienen abonnees doorverwezen te worden naar de respectievelijke uitgever. De uitgever heeft (als eindverantwoordelijke) het algemene overzicht omtrent de eventuele reden van het niet (tijdig) bestellen van een krant of magazine, en zal onmiddellijk een oplossing zoeken. Indien de reden niet intern is zal de respectievelijke uitgever het probleem bij bpost aankaarten om samen tot een oplossing te komen. We gaan ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en sluiten dit dossier. Met vriendelijke groeten, Marc bpost Anspachlaan 1 bus 1 1000 Brussel Van: klachten@test-aankoop.be Verzonden: 09/12/2024 16:45:16 Aan: info_cse@bpost.be Onderwerp: Foute postbedeling of geen bedeling ___________________En cas de réponse, ne pas supprimer le code suivant/ In geval van antwoorden, de volgende code niet verwijderen/ In case of reply, do not delete the following code:[THREAD ID:1-QRCH8JS]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform