REF : 1-58203097301
Beste klant,
Na het onderzoek van uw aanvraag hebben we vastgesteld dat u voor de behandeling van uw dossier reeds een beroep hebt gedaan op de klantendienst van bpost.
Aangezien het antwoord van de klantendienst d.d. 09/12/2024 in overeenstemming is met onze algemene voorwaarden en onze procedures, kunnen wij alleen bevestigen wat er aan u werd uitgelegd.
Conform afspraken tussen uitgevers en bpost dienen abonnees doorverwezen te worden naar de respectievelijke uitgever.
De uitgever heeft (als eindverantwoordelijke) het algemene overzicht omtrent de eventuele reden van het niet (tijdig) bestellen van een krant of magazine, en zal onmiddellijk een oplossing zoeken.
Indien de reden niet intern is zal de respectievelijke uitgever het probleem bij bpost aankaarten om samen tot een oplossing te komen.
We gaan ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en sluiten dit dossier.
Met vriendelijke groeten,
Marc
bpost
Anspachlaan 1 bus 1
1000 Brussel
Van: klachten@test-aankoop.be
Verzonden: 09/12/2024 16:45:16
Aan: info_cse@bpost.be
Onderwerp: Foute postbedeling of geen bedeling
___________________En cas de réponse, ne pas supprimer le code suivant/ In geval van antwoorden, de volgende code niet verwijderen/ In case of reply, do not delete the following code:[THREAD ID:1-QRCH8JS]