Terug

Foute plaatsing wasmachine

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: Cool blue

02/10/2020

Beste, Ik bestelde een wasmachine van AEG, die zoals voorzien gratis werd geleverd en geïnstalleerd. Bij gebruik schudde de machine echter enorm, waardoor ik de machine fysiek moest vasthouden, en kledij begon supersnel gaten te vertonen. Ik kocht speciaal anti-trilmatjes, maar dat hielp niet. Ik belde naar AEG voor afspraak, door corona kon dat echter pas maanden later, maar ik liet wel een dossier openen.Bij nazicht van de hersteller zag deze meteen dat de transportbouten niet waren vermijden, wat de schade en het schudden verklaart, maar waardoor de machine sowieso niet meer te redden viel. Voor de schade werd Coolblue duidelijk verantwoordelijk gesteld. Volgde voorstel voor ruil of waardebon, ik koos ruil. Eerst wer een levering zonder plaatsing opgelegd, ik verkreeg de plaatsing uiteindelijk. Bij plaatsing hadden de medewerkers niet het nodige materieel waardoor ik de transportbouten zelf heb moeten loskrijgen. Dan volgde een schade aanvraag, ik Vroeg op aanraden van de technieker een inbreng voor de aankoop van de trilmatjes en kledij. De schade loopt tegen de 1000euro aan alles inbegrepen, maar ik vroeg slechts het minimum, ongeveer 150 euro met betaalbewijzen. Bij aanvraag was het antwoord dat schadeclaims onder de 500e niet door Coolblue worden behandeld en een waardebon van 40e werd voorgesteld. Dit vond ik unfair, en deelde mee dat de werkelijke schade meer dan 500e bedroeg. Wat volgde duurt nu al maanden met tientallen verschillende contactpersonen die me van het kastje naar de muur stuurden en telkens om extra uitleg en bewijsmateriaal vroegen, wat ik ook deed en allemaal heb moeten opzoeken en doorsturen. Na maanden en ettelijke mails laatste bericht: identiek hetzelfde standaardbericht ik word naar AEG, die geen verantwoordelijkheid treft, verwezen.

Berichten (1)

Cool blue

Naar: J. V.

05/10/2020

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform