Terug

foute plaatsing waardoor schade

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. D.

Naar: KREFEL

02/11/2023

Op 22/08/ 2020 kocht ik een inbouwkoelast Siemens K181RAD30 voor de prijs van 679€ ik betaaldeeveneens 35€ voor de plaatsing en 50€ voor verzekering verlengde garantie samen 679€. Op 9 oktober diende ik een telefonische aanvraag in bij Krefel Oostakker voor herstelling wegensvocht overal in de koelkast, dit fenomeen deed zich reeds enkele maanden voor doch werd steedserger. Bij Krefel Oostakker verwees men mij rechtstreeks naar de service van Siemens daar ik in de frigo eenbepaalde identificatie stikker niet kon vinden. Onmiddellijk telefonisch contact opgenomen met Siemens waar men een interventie documentopstelde. Op 13/10/2023 s een specialist Paul K. langs geweest die volgende vaststellingen deed:Bij nazicht bleek dat de deur nooit correct heeft gesloten (de deur staat open bovenaan hettoestel,deur sluit ook niet) waardoor overmatig dooiwater ontstaat en de overloopt uit de opvangbakop de compressor. Gevolg is dat de onderplank van de inbouwkast door het water scheef trekt. Hierdoor zijn de linker en rechter zijkant van de koelkast door gebogen. De schade aan de frigo is onherstelbaar en dient vervangen. De corpus van de inbouwkast dient hersteld of vervangen, het betreft hier een DSM keuken. Het interventiedocumentnr van Siemens 3270766248. Mijn contractnr van Krefel 2008170964293. Op zaterdag 14/10/2023 hebben we in de Krefel Oostakker klacht ingediend, de manager heeft eenmail gezonden naar jullie diensten, tot op heden heb ik nog geen reactie gekregen van julliediensten,na een telefoon gesprek met de manager van Krefel Oostakker zei deze dat er een vouchervan 400€ naar mijn e-mail adres zou zijn gestuurd, zijn de de rest waarde van de frigo. 1. Ik heb geen enkel bericht van jullie ontvangen 2. Het voorgestelde bedrag is belachelijk gezien de schade door een slechte plaatsing waarvoor ik nb35€ heb betaald. 3. Ik wil dus een nieuwe koelkast van het merk Siemens en een nieuwe inbouwkast van DSM of eendegelijke herstelling door bekwame mensen. 4. De manager van Oostakker is wel zeer vriendelijk en behulpzaam geweest maar ik denk dat er bijjullie iets schort.

Berichten (7)

KREFEL

Naar: S. D.

07/11/2023

Beste Suzanne,Wij hebben jouw mail goed ontvangen.Om jou goed te kunnen verder helpen, ontbreken wij het aankoopbonnummer. Die in jouw mail is helaas te kort.Kan je ons deze doorgeven?Je kan dit nummer terugvinden op jouw aankoopticket, rechtsbovenin onder de barcode.Met vriendelijke groeten,MorganeCustomer Happiness Teammemberkrefel.beKrëfel nv Steenstraat 44 B-1851 Grimbergen-------------------- ref:!00D5I03dQ0g.!5005I0fEU1A:ref

S. D.

Naar: KREFEL

07/11/2023

het aankoopnummer is 20081709642493 stond vermeld op regel 14 van mijn klachtmvgrik de mol

KREFEL

Naar: S. D.

09/11/2023

Met vriendelijke groeten,Bien vous,SandraCustomer Happiness Teammemberkrefel.beKrfel nv Steenstraat 44 B-1851 Grimbergen ref:!00D5I03dQ0g.!500Sf0uogd:ref

S. D.

Naar: KREFEL

09/11/2023

ik geef je alle nummers welke op de documenten staanleveringsbon 20081709642493artikel 733035 inbouwkoelkast Siemens KI81RAD30113B06 verlengde garantiePOI:01876747dat zijn alle codes die op mijn documenten staanIk weet niet wat u nof maar verlangdmvgrik de mol

KREFEL

Naar: S. D.

13/11/2023

Beste Rik,Bedankt voor uw bericht.Na nazicht met de dienst garantie hebben wij vastgesteld dat wij de voucher van de restwaarde hebben verstuurd op 17/10/2023 naar volgend mailadres: rik.de.mol@telenet.be.Hebt u ook reeds uw spamberichten bekeken?Jammer genoeg kunnen we je geen voucher geven van het volledige bedrag.Alvast onze excuses hiervoor.Met vriendelijke groeten,LauraCustomer Happiness Teammemberkrefel.beKrëfel nv Steenstraat 44 B-1851 Grimbergen-------------------- ref:!00D5I03dQ0g.!500Sf011exK:ref

S. D.

Naar: KREFEL

13/11/2023

goede morgen,Ik heb deze voucher niet ontvangen, ook niet in mijn spam.De fout van ds schade ligt aan de plaatsing door jullie personeel en de voorgestelde vergoeding is belachelijk in verhouding met de geleden schade. Deze frigo dient normaak meer dan 10jaar mee te gaan in is na 3jaar door jullie onkundige plaatsing beschadigd eveneens de inbouwkast.Dan spreek ik nog niet van het verhoogd electriciteits verbruik daar door het niet volledig afsluiten de frigi om de 15 a 20 minuten aanslaat.Ik vind het spijtig dat jullie zo klant onvriendelijk zijn en zal er zeker reklame voor maken via mediaIk zal de juridische dienst van test aankoop inschakelen.rik de mol

KREFEL

Naar: S. D.

17/11/2023

Beste Rik,Wij hebben jouw mail goed ontvangen.Op 13/11 hebben wij jou deze mail vertsuurd:Gelieve op deze mail jouw antwoord door te sturen.Met vriendelijke groeten,Bien vous,ElisaCustomer Happiness Teamleaderkrefel.beKrfel nv Steenstraat 44 B-1851 Grimbergen-------------------- ref:!00D5I03dQ0g.!500Sf0199Uw:ref


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform