Terug

Foute ophaalplaats doorgekregen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. W.

Naar: TUI Belgium - TUIfly

14/02/2024

Beste, wij boekten tijdens onze reis naar Tenerife een trip 4x4 naar teide en masca. We vonden echter de opstapplaats niet omdat er geen adres bij vermeld stond. Toen we tui contacteerden mochten we de dag nadien gaan en stuurden ze ons zelfs een screenshot van de betreffende opstapplaats. Goed opgelost dus..dachten we, ..want helaas kwamen ze ons de dag nadien alweer niet ophalen. Nu bleek dat ze ons een verkeerde screenshot hadden doorgestuurd. Het moest aan een ander hotel zijn gaven ze later toe. Dus, nu hebben we én geen leuke trip gedaan, zijn we ons geld kwijt en hebben we bovendien 2 x een heerlijk ontbijtbuffet gemist in het hotel omdat we ruimschoots op tijd aan het ophaalpunt stonden.

Berichten (1)

TUI Belgium - TUIfly

Naar: E. W.

14/02/2024

Bedankt voor uw bericht. Het e-mailadres info@tui.nl is alleen bedoeld voor algemene vragen aan/over TUI. Overige vragen worden niet via dit e-mailadres in behandeling genomen. We vragen je hiervoor onderstaande stappen te volgen.Heb je een vraag over je boeking of wil je een vakantie boeken? Dan vragen wij je de Service- en Contactpagina op onze website te raadplegen: s:www.tui.nl/contact/. Is je vraag urgent, neem dan telefonisch contact met ons op via 088 – 088 58 85 (geopend van maandag tot en met zaterdag: 08:00 tot 20:00 uur en op zondag: 09:00 tot 20:00 uur)Ben je op vakantie en heb je een vraag? Raadpleeg dan je reisleiding of reispapieren.Is je reis niet volledig naar wens verlopen, heb je vertraging gehad of wil je een ervaring delen? Neem contact op met onze Klantenservice.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform