Beste, Ik bestelde online op 20/03/2020 bij Fun een X-Scape Trampoline 427 Cm. Op 24/03/2020 werd deze geleverd en bij het ineen zetten bleken er 2 foute veren geleverd te zijn, dus we hadden twee veren te kort. Ik heb dezelfde dag een mail verzonden naar klantendienst@fun.be met de probleemomschrijving en een foto van de veren. Na nog een mail op 26/3 met vraag om feedback krijg ik op 1/04/2020 een mail waarin staat Bedankt voor je bericht. Je vraag is momenteel in behandeling. Wij gaan jou zo snel mogelijk een antwoord bezorgen.Op 8/04/2020 vraag ik nogmaals naar feedback. Maar tot op heden is hier geen antwoord meer op gekomen, laat staan een oplossing.Vandaag, 9/05/2020, heb ik nogmaals gemaild dat ik via test aankoop een klacht zou neerleggen. Ter compensatie wil ik graag dat de ontbrekende 2 correcte veren zo snel mogelijk bezorgd worden, samen met een trampoline rand voor de X-Scape Trampoline 427 Cm.