Terug

Foute naam bij boeken ticket

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. S.

Naar: eDreams

09/06/2022

Beste,Ik boekte twee tickets op de site van eDreams voor een vriend en ik. Echter, werd de naam van de tweede passagier niet gevraagd op de site en zijn beide tickets op mijn naam geboekt. Het betreft Ryan air tickets en een meerkost van 115euro is vereist om de naam aan te passen. Zij verschuiven alle verantwoordelijkheid en vragen contact op te nemen met Ryan air, wat ik dus heb gedaan. In mijn ogen is dat een fout op de site van eDreams en is het hun verantwoordelijkheid om ofwel de naam te veranderen voor mij ofwel mij terug te betalen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform