Terug

Foute meterstand doorgegeven door Fluvius

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. J.

Naar: FLUVIUS

27/03/2022

Beste,Ik ontving nooit een brief om mijn meterstanden door te geven. Toch hebben mijn nieuwe en vorige energieleverancier meterstanden van Fluvius ontvangen. Bij nazicht van deze meterstanden, blijkt dat deze absoluut niet overeen komen met mijn eigenlijke meterstanden. Die laatste liggen namelijk beduidend lager dan wat Fluvius opgaf. Het gevolg: - mijn voorschotfactuur bij mijn nieuwe leverancier ligt extreem hoog, omdat dit gebaseerd is op een veel te hoge, niet correcte, meterstand- mijn slotafrekening bij mijn vorige leverancier klopt niet, omdat dit gebaseerd is op een veel te hoge, niet correcte, meterstandIk wens daarom ASAP een rechttrekking, zodat ik een herziening van mijn slotfactuur kan krijgen, en een nieuw voorschotfactuur kan aanvragen.

Berichten (3)

FLUVIUS

Naar: P. J.

28/03/2022

DATA NOT AVAILABLE

P. J.

Naar: FLUVIUS

28/03/2022

Beste,Bedankt voor jullie selle reactie. Het is niet logisch dat jullie van Eneco een ander adres ontvingen dan het verbruiksadres. Ik zal dit verder met hen opnemen.Merk echter op dat de foto's van de meterstanden de meterstanden van 27/03/2022 bedragen, en dus niet van 01/03/2022. Kan deze datum aangepast worden? Met ongeveer een maand verschil geeft dit immers nog steeds een vertekend beeld. Omdat er voor 01/03/2022 geen meterstanden zijn, vermoed ik dat er voor die datum effectief een schatting gemaakt zal moeten worden, gebaseerd op mijn meterstanden van 27/03/2022.Met vriendelijke groetenJessica Peetermans

FLUVIUS

Naar: P. J.

28/03/2022

Beste mevrouw PeetermansDe geschatte meterstanden van 01/03/2022 werden aangepast in functie van de meterstanden die u vandaag doorgaf.De meterstanden van de foto werden op datum van vandaag (28/03/2022) geregistreerd en de meterstanden van 01/03/2022 werden op basis hiervan dus herberekend naar de waarden die ik u in mijn vorige mail meegaf.Met vriendelijke groeten,Els ScheirlinckKlachtencommissiePostbus 609090 MelleTel: 0800 6 00 01Fax: 09 263 43 34www.fluvius.be s:www.fluvius.be/disclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform