Terug

foute meterstand door persoon die is komen opmeten

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: FLUVIUS

19/01/2023

Beste , wij hebben enkel gas digitaal door de elektrische meter van energie ging niet in onze kast en fluvius ging nog met ons contact opnemen nog steeds niet gebeurd daardoor is er een meneer geweest om gas meterstand en mijn man is boven foto van de andere eters gaan nemen en aaan meneer bezorgd Nu kregen we eind factuur ineens van 3800 en en dan hebben we engie gebeld en die zeiden ga na of meterstandn kloppen en dat was niet gas meter stond volgens mr op 3/6/22 46m3en op 3/6/22 765m3 verbruik gerekend 719 m3 verbruik 7342 kwhen als wij op meter door aanraden van engie gingen kijken was het 3/6/22 46m3op 25/10/22171m3is verbruik van 125m3 omgerekend in kwh 1276.3925kwh is dan 600kwh ye veel dat we zouden betalen zou dit recht kunnen gezet worden a u b want de foutieve kunnen wij niet betalen en ik doe dit via deze weg om dat u niet antwoord mvg Patrick adriaenssen en Sylvie Van Den Kieboom

Berichten (1)

FLUVIUS

Naar: S. V.

20/01/2023

Beste,Ik heb jullie bevindingen doorgezet naar de dienst die de meterstanden opvolgt en eventueel aanpast.Daar de meterstand van 13/09/2022 een gevalideerde meterstand is het afwachten hoe onze interne dienst dit kan bijsturen.Zodra ik feedback heb ontvangen van onze diensten kom ik hier op terug.Met vriendelijke groeten,Directie KlantendienstKlachtencommissieBrusselsesteenweg 199, 9090 Mellefluvius-Klachtencommissie @fluvius.bewww.fluvius.be s:www.fluvius.be/disclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform