Terug

Foute mail

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. L.

Naar: Ticketmaster.be

22/12/2023

Geachte, Ik bestelde op 2/12 tickets voor concert van Fally. Betaling werd via Klarna gedaan, na bevestiging werd ik teruggestuurd op website van Ticketmaster met melding dat het voltooid is. Dag zelf van het concert 16/12 probeer ik mij in te loggen op het site maar dit lukt niet ( heb 5 keer mijn wachtwoord moeten vervangen. ) Uiteindelijk krijg ik toegang tot mijn account en daar zijn geen tickets te vinden. Dag van het concert ga ik naar de helpdesk leg het situatie uit met bewijs van betaling, geef mijn naam en ID en ik krijg Bumba ticketjes in ruil en dat ze blijkbaar niks kan vinden met mijn ID. Na een lang gesprek met de medewerkers van ticketmaster die ter plaatste waren de enige opties die ik kreeg is 1) nieuwe tickets kopen 89€x4=356€ (tegen 49€/p.t. = 196€ eerder)2. Mail sturen naar support@ticketmaster.beWe kopen dus die kaartjes van 89€ op het event en stuur de eerste volgende werkdag een mail. Een dag later krijg ik een mail waar ze melden, dat er niks voor mij gedaan kan worden en nu te laat is. Fout zou bij mij liggen want bij het mail heb ik « putlook » geschreven ipv « outlook ». Maar daarnaast voegen ze toe dat ik mijn ticketjes dan wel kon krijgen bij de helpdesk op dag van het concert!Als ik op voorhand wist dat ze niet zouden terugbetalen door een typefout, zou ik de ticketjes van 89€ nooit gekocht hebben. 139€ (49€+89€) voor staanplaatsen vind ik redelijk heel duur!Trouwens ik vroeg om een naam als contactpersoon die ik op mijn mail zou melden als bewijs dat ik er was maar niemand wou het geven.

Berichten (2)

Ticketmaster.be

Naar: S. L.

22/12/2023

- Typ uw reactie boven deze regel -Beste,Dankjewel om Ticketmaster te contacteren. We hebben je aanvraag goed ontvangen en onze klantenservice zal zo snel mogelijk contact met je opnemen.Onze klantenservice is open van maandag tot en met vrijdag van 09u00 tot 12u30 en van 13u30 tot 18u00.Volg ons op Facebook, Instagram en Twitter voor het laatste Ticketmaster nieuws en raadpleeg zeker ook eens onze FAQ pagina voor meer informatie.Met vriendelijke groeten,Je Ticketmaster Team trigger_logic_for_ticketmaster--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Ticketmaster BE.[9XW076-2RNW3]

Ticketmaster.be

Naar: S. L.

22/12/2023

- Typ uw reactie boven deze regel - Jouw vraag met nummer (37064372) is ingediend. Beantwoord deze e-mail als je meer informatie aan je vraag toe wil voegen.----------------------------------------------Glody, 22 dec 2023 15::30 GMTBeste,Dank voor uw bericht.We zijn in contact met de klant. We lossen het op met haar.Ze zal terugbetaald worden.Vriendelijke groet,GlodyTicketmaster Fan Support----------------------------------------------Klachtenbox, 22 dec 2023 15:26 GMT**[EXTERNAL]** trigger_logic_for_ticketmaster--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Ticketmaster BE.[9XW076-2RNW3] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) trigger_logic_for_ticketmaster--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Ticketmaster BE.[9XW076-2RNW3]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform