Terug

Foute levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. B.

Naar: GLS Belgium NV/SA

10/09/2023

Beste, ik liet een bestelling leveren in een Bringmebox welke 24/7 toegankelijk is. De koerier heeft het pakje in een parcelshop geleverd omdat er zogezegd niemand thuis was!De parcelshop is voor mij helaas geen optie.Na email contact heb ik gevraagd om alsnog het pakje af te leveren in de Bringmebox die dus steeds toegankelijk is. Helaas weigeren ze dat en dreigen mijn pakje terug naar de leverancier te sturen.

Berichten (3)

GLS Belgium NV/SA

Naar: P. B.

19/09/2023

BesteHet pakket werd uiteindelijk opgehaald uit de pakketwinkel waar het per ongeluk was afgeleverd.Levering en ophaling werden uitgevoerd door een externe bevrachter en daardoor kent de chauffeur helaas niet alle voorwaarden en procedures van GLS. Onze excuses hiervoor.Er is een verzoek naar ons depot gestuurd om te controleren of het nog mogelijk is om uw pakket tegen te houden (voordat het wordt geretourneerd) en uiteindelijk af te leveren op het BRINGME-boxadres.Zodra wij meer informatie hebben, houden wij U asap op de hoogteMvgInvestigationDesk Team

GLS Belgium NV/SA

Naar: P. B.

25/09/2023

BesteWe hebben uw collo niet kunnen stoppen en deze werd helaas naar SHEIN in retour gestuurd.Onze oprechte excuses voor het ongemakMvgInvestigationDesk TeamChristine

P. B.

Naar: GLS Belgium NV/SA

27/09/2023

Beste,Jammer ik niet gehoord werd. Ik heb vrij snel na de foute levering contact met jullie opgenomen maar werd afgewimpeld. Dus excuses komen te laat.Hopelijk zijn jullie klantvriendelijker naar de toekomst.Peggy


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform