Geachte mevrouw/heer,
Op 1/12/2025 kocht ik een 1 x House Of Marley Platenspeler Simmer Down Bluetooth in uw online winkel en betaalde ik € 199.
Ik ontving het pakket op 5/12/2025 (dit werd afgeleverd bij de buur, terwijl ik de ganse dag thuis was!) en toen ik het opende (ik was al verbaasd van de grootte van het pakket), zag ik dat het niet het product was dat ik had besteld. In het bijzonder kreeg ik in plaats van 1 x House Of Marley Platenspeler Simmer Down Bluetooth een strijkplank!
Ik nodig u derhalve uit mij het door mij gekochte product zo spoedig mogelijk en in ieder geval binnen 30 dagen na de datum van de bestelling toe te zenden en tegelijkertijd de bij vergissing geleverde goederen af te halen. (Trouwens, eergisteren (10/12) hebben jullie voor het afhalen van die strijkplank een afspraak gemaakt voor het afhalen ervan. Dit was gepland voor gisteren (11/12). De ganse dag is er iemand thuis gebleven, maar er is niemand langsgeweest...)
Doet u dit niet, dan behoud ik mij het recht voor om ontbinding van het contract en schadevergoeding te eisen.
Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te vrijwaren.
Met vriendelijke groet,
Bijlagen:
• Orderbevestiging
• Foto's verpakking strijkplank