Beste , ik bestelde - Foute levering van kleur keukenfrontjes: de kleur van de keukenfrontjes werd tijdens de bespreking met de binnenhuisarchitect Lisa gewijzigd. Lisa had mij erop aangewezen dat de initiële gekozen kleur samen met Nihat (i.e. bloesem) een gele ondertoon had. Hiermee ging ik volledig akkoord en hebben wij besloten om voor magnolia kleur te gaan. Echter heeft Lisa door haar vergetelheid de wijziging nooit ingevoerd in het systeem. Bij levering van de keuken ben ik tot de constatatie gekomen dat de frontjes een zeer gele ondertoon hadden. Ik heb dit aangekaart bij Lisa, maar zij ontkent dit. Echter heb ik hier bewijs van, want tijdens de bestellingproces trek ik van alles foto's en maak ik opnames voor mijn blog. Hierbij heb ik een filmpje waar je kan zien dat we gekozen hebben voor de magnolia kleur.- Foute levering van alle lades: tijdens de rondleiding met Nihat in de showroom ben ik gevallen voor de mooie luxe lades (met volledig glas). Dit was de doorslaggevende factor waarom ik mijn keuken bij Keukens Abdij heb besteld. Echter bij levering zie ik dat ik de goedkopere 'ikea look' lades heb ontvangen. Ik kreeg als uitleg dat de luxe lades duurder zijn. En dit kan ik beamen, de luxe lades zijn duurder en mooier, daarom heb ik ook voor deze lades gekozen. Ik verwacht als ik mondeling mijn voorkeur heb kenbaar gemaakt dat dit dan eveneens wordt geleverd en niet voor een goedkopere versie wordt gekozen zonder mijn medeweten.De keuken werd geïnstalleerd op 1 juni 2021, 4 maanden verder is mijn keuken nog niet volledig af. De aankoopbedrag dient wel volledig betaald te worden. Eenmaal de gelden ontvangen, is de service zeer slecht.Ik heb dit reeds 3 maanden geleden aangekaart bij Keukens de Abdij (Lisa binnenhuisarchitect) eveneens reminders gestuurd. Echter tot op heden krijg ik geen respons van hun en heb ik het gevoel dat ze mij proberen af te wimpelen.Ik verwacht een oplossing of compensatie van de fouten die gemaakt werden.Met vriendelijke groeten