Terug

Foute levering en uitblijvende terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

J. P.

Naar: Fonq.be

29/07/2025

Onderwerp: Klacht tegen Fonq – Foute levering en uitblijvende terugbetaling Geachte, Ik wens een klacht in te dienen tegen Fonq. Ik heb een product besteld dat tot twee keer toe verkeerd werd geleverd. Sindsdien is het bedrijf amper bereikbaar, en ondanks herhaalde pogingen om duidelijkheid te krijgen over mijn terugbetaling, blijf ik op vage antwoorden stuiten. Intussen wacht ik al maanden zonder enig concreet resultaat. Ik hoop dat u mij hierin verder kunt helpen. Met vriendelijke groeten,

Berichten (1)

Fonq.be

Naar: J. P.

29/07/2025

- Typ uw reactie boven deze regel - Bedankt voor je bericht. Wil je snel een oplossing? Regel het eenvoudig zelf. Bijvoorbeeld als er iets mis is met je bestelling. Of zoek snel het antwoord op jouw vraag op. Toch nog hulp nodig? Stel je vraag aan onze chat. Die is altijd bereikbaar. Bellen kan natuurlijk ook. Jij kiest zelf hoe je contact met ons opneemt. Via e-mail proberen we binnen twee werkdagen te reageren. ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ![]( s:u5842222.ct.sendgrid.net/wf/open?upn=u001.ylV43jBbLOIMMtDQak9NyGcvjYkheJXmQZN48zGamDBp33PpCVaZuYvufGzxxOXSxngu0jL6-2F0KsAaHMIG6Wm5RhdTB-2B5oyF9pweURbw7OqhrrKQc5-2Bs3PtmZTn7w9WV-2Bi9JVWhWNoUij0ECS1Vji4dAvEw0jnTTHGeCYjjMndZqvzSBkGzIn-2FnJ-2BaCc4iQ3QY-2Bh1F-2Bqa4csnVaXpAElwVy4ktAzMeG3i1o0-2BTaelcNZI9ypWS4CO88-2BZ-2BjNqI279VPsFqR7XcbvDPlLRLm9BlB6Ed9AZ1vNnE1d6EotmgnqV6-2BBG3isgBK2FMAGUGz0GsaxwxOFdwvpYbNVLc6cIjKjCdMvOLxn9IMaxbbq-2FU-2Fw3Vif07R40czxSSm8XYKBgoMtAjJpRPWWjJb3xHVs5jBHka-2FsyPG16Humo-2BRpMtJbXrvt1-2BDmsYMQBCPlS0r4LoF7j8J5L5ul0A6eyMWXCvnHiGDthiYlSlMXJB8rTSossACFSR1QMIjk1k-2Bc-2FTkoHuzbcRnxgTB63fvANnmnVnyULM55U7Yzu3-2Fo8PnQhTLJnWZbBTbw8x1xx9V64Mdpn9WzjAalMe6ZmJjoqWNaRVV2o1AjRl3RgHUPmAxy18DWjFaAorJyBjSibJI9tV7jCR1-2BUpJyv-2BwXDfcOpJvT-2BLJhWVLrzdTMDruV4MUxU1-2B2-2BhQk6hCz9I0yePRAZ70USoWHw0slsYbdUs9d60sCHQlnFWTixFZVJE0ldW5ckKkWtzqZY6VNxyuuJGBZVzndXOwSRnVSTl9yipmyns7fZDHHzOMsyr9xvr1LgUy3Ofb0Ow7zDw-2BRZ4FSnQfylwcttQ93pQV9H90ZTLNMzF5Wpil3tBUuXzr1zeeFBc8kniRr1WgWoXBc4W1YGzE-2FWFvMI3y93PbisoIvgAIjgTv-2FIg-2BiWnrBD50tmtXq7f669hPyRWEkbcSKmaXavrKolXvY8rxKKdwbCoxeVorVStCD1LtGCXB0RkS-2B59qzb8TFM6sAFiog46PeZSVAyLG4QPPZ78XKWAVfGJEZ3lgBJjVp7wrjHm7sXHIh7dvWJBnyMfjMmrUwMmBjX5Az6dtF08fcFze14JJGo0F1KOeZeCbIolazJSsqKc6CIlCRmybInA9NI:vBRGMTqJ4Y58YzEdhDfEg8GZmMbNvDNNNRpSOXoCChn4MfTQEYrk-2F5-2FOonv3A4-3D) [G19V12-RGM43]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform