Terug

Foute levering en klachten wordt genegeerd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

D. K.

Naar: Hello Fresh

28/08/2024

Beste Deze eerste levering is jammer genoeg helemaal mis gegaan. Bij het aanmelden hadden we tegen de persoon die aan de deur kwam duidelijk gezegd dat we deze week op vakantie gingen en dat de eerste levering pas zaterdag 24/08 moest komen. Hij heeft dat genoteerd. Toch krijgen we op zaterdag 17/24 een box met allemaal maaltijden die we niet hebben gekozen. We konden dit niet op de trein meenemen. Ik wil daarom mijn geld terug voor deze levering. Ik heb Hello Fresh hierover gecontacteerd op dinsdag 20/8. Eerst via de chat maar dat werkte niet. De chatbot mij om een probleem te melden een link naar een Nederlandse website van Hello Fresh waar ik niet kan inloggen. Dan heb ik gemaild naar het adres op de website "correspondentie@hellofresh.be" Ik kreeg geen antwoord dus heb ik vier dagen later op zaterdag 24/08 nog eens gemaild. Ik kreeg toen wel binnen een paar minuten antwoord. Eerst met een vraag om verduidelijking die ik beantwoorde. Maar er werd helemaal niet ingegaan op mijn klachten. Er werd iets geantwoord over de volgende bestelling terwijl ik daar helemaal niet om gevraagd had. Er stonden fouten in de mail en er stond geen naam bij. Het afzendadres was "klantendienst@hellofresh.be" maar als ik antwoord krijg ik een mail dat de klantendienst niet bereikbaar is per e-mail, terwijl ze me zelf een vraag hadden gesteld! Ik heb dan weer naar "correspondentie@hellofresh.be " gemaild dat ik niet tevreden was met het antwoord maar krijg weer al 3 dagen geen antwoord. Daarom probeer ik het via deze weg. en hoop op een tegemoetkoming voor die verkeerde levering en de onprofessionele behandeling van mijn klacht. Met vriendelijke groet D.K.

Berichten (2)

Hello Fresh

Naar: D. K.

29/08/2024

Hello Dries, wat vervelend dat jouw eerste levering op een andere datum is afgeleverd dan vooraf afgesproken met onze verkoper. Dit lijkt inderdaad een fout van onze kant te zijn. Onze excuses hiervoor! Het spijt me ook dat jouw klacht hierover nog niet is opgelost. Helaas kan ik via deze weg geen oplossing bieden, omdat ik daarvoor meer informatie nodig heb. Je kunt ons daarom het beste bereiken via 038 085062. Dan helpen we je graag verder met jouw klacht! Groetjes, Julian van HelloFresh

D. K.

Naar: Hello Fresh

04/09/2024

Dankjewel voor je antwoord. Ik zou liever hebben dat jullie mij opbellen. Op die manier ben ik er zeker van dat degene die ik aan de telefoon heb de klacht gelezen heeft. Mijn nummer is 0032 485 49 27 41


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform