Terug

FOUTE INSTALLATIE VAN DIGITALE METER

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. V.

Naar: FLUVIUS

19/01/2021

Beste,Vrijdag 15 januari 2021 werd digitale meter door Fluvius geïnstalleerd (onderaannemer TEA). Na deze installatie is onze warmtepomp stilgevallen. De Firma Masser is vandaag hier geweest om dit te herstellen. Wat blijkt nu, dat de warmtepomp in de verkeerde richting gedraaid heeft doordat de onderaannemr TEA de digitale meter foutief heeft aangesloten, de 3 fases werden niet correct aangesloten. We hebben nu kosten gehad om dit te herstellen, warmtempomp heeft een tijd foutief gedraaid wat zeer slecht is voor een warmtepomp. Ik heb Fluvius gecontacteerd en klacht ingediend maar heb weinig vertrouwen in een overheidsbedrijf.Graag jullie advies en acties zodat in de toekomst vermeden wordt dat dit nog eens voorkomt. Bart Van Dijck

Berichten (2)

FLUVIUS

Naar: B. V.

13/02/2021

Geachte Deze klacht blijkt reeds dd.01/02/2021 beantwoord, zowel aan de klant als aan Test-Aankoop.In bijlage stuur ik jullie een kopie van de betreffende email.In dit dossier heeft de aannemer TEA de verantwoordelijkheid opgenomen en een schade-ticket aangemaakt dd.21/01/2021.De klant werd door hun persoonlijk gecontacteerd dd.22/01/2021.Vervolgens heeft de aannemer dd.27/10/2021 de betreffende factuur met verzoek schaderegelingsakkoord bezorgd aan hun verzekeringsmakelaar.Dossier lijkt dus in orde en afgerond.Gelieve dit deze klacht dus ook intern Test-Aankoop af te sluiten en geen herinneringen meer te sturen.Dankuwel!Fijne dag verder....maar nog meer: houd het veilig, in alle rust en geef rekenschap aan de belangen van de algemene gezondheid voor jezelf, je dierbaren en je omgeving!Cindy EyckmansKlachtencommissieKlantendienst - Actieve KlantgerichtheidPostbus 609090 Melleklachtencommissie@fluvius.bewww.fluvius.be s:www.fluvius.be/disclaimer

FLUVIUS

Naar: B. V.

13/02/2021

.en dan nu de bijlageFijne dag verder....maar nog meer: houd het veilig, in alle rust en geef rekenschap aan de belangen van de algemene gezondheid voor jezelf, je dierbaren en je omgeving!Cindy EyckmansKlachtencommissieKlantendienst - Actieve KlantgerichtheidPostbus 609090 Melleklachtencommissie@fluvius.bewww.fluvius.be s:www.fluvius.be/disclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform