Beste,
Wij boekten via Booking.com een verblijf in een standaard kamer ( 25m²) voor 3 dagen bij B&B Ammirata in Palermo.
Ter plaatse toe gekomen bleek de kamer slechts de helft te zijn van de voorgestelde grootte.
Wij melden dit aan de uitbaatster, maar zij zei dat het haar fout niet was dat de werkelijke afmetingen niet klopten met deze op de site van Booking.
Wij hebben dit ook onmiddellijk aan Booking gemeld.
De kamer was zo klein en het bed versleten. Daarom zijn wij na twee dagen daar vertrokken en hebben wij in de buurt voor 1 nacht een ander hotel geboekt.
Ik vroeg aan Booking een compensatie van €50 voor de nacht die wij er niet verbleven hadden.
Hier werd geen gevolg aan gegeven.
Ik zou “ empirisch “ moeten aan tonen dat de kamer kleiner is. Hoe kan ik dat in godsnaam doen ?
Enfin, ze hebben er zich van af gemaakt door te zeggen dat ik dan maar een slechte beoordeling moet geven.
Ik denk dat Booking geen enkele moeite doet om dit te controleren.
Wij hebben al veel kamers met Booking geboekt. Nooit een probleem gehad. Maar nu voelen we ons bedrogen.
Met vriendelijke groeten.
Ronny Boes