beste,wij boekten met vier ( waaronder een baby van zes maanden jong) via sunweb een vakantie. onze vlucht was met brussels airlines. Ondanks de veelbelovende info op hun site werd het toch een teleurstelling.Ik som de klachten even op:1. Zo melden ze op hun site het volgende : KinderwagensOpvouwbare buggy's en kinderwagens mogen gratis mee. Alle soorten kinderwagens, inclusief babyrugzakken, moeten bij het inchecken een label krijgen. Je mag ze gebruiken tot aan de ingang van het vliegtuig, maar tijdens de vlucht worden ze opgevouwen en opgeborgen. Bij aankomst op je eindbestemming wordt de kinderwagen voor je klaargezet aan de deur van het vliegtuig.--> bij aankomst was onze kinderwagen niet aanwezig aan de deur van het vliegtuig. Wat zeer onhandig is, met heel wat handbagage EN een baby! Als we dit op voorhand geweten hadden, hadden we onze draagzak kunnen voorzien!--> onze kinderwagen was niet enkel niet aanwezig, hij was pas te verkrijgen NADAT al onze andere bagage was aangekomen! DAARENBOVEN was er 1 stuk via de gewone bagage, en het andere stuk bij de speciale bagage te vinden. dus dan loop je daar met je baby, je handbagage, je gewone bagage, en een lomp onbruikbaar gewicht. Om LAST BUT NOT LEAST te ontdekken dat je buggy helemaal kapot is.2. Naast een erg slechte communicatie over de buggy, werden we door brussels airlines NIET op de hoogte gesteld van onze vlucht annulatie, en hadden we geluk dat subweb ons uiteindelijk een uur voordat we naar de vlieghaven vertrokken ons hiervan verwittigde. ik kan u vertellen dat je dit soort info met een baby liefst niet ontvangt, en minstens enkele uren op voorhand.