Terug

Foute info gegeven in het verleden door proximis

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

S. P.

Naar: Proximus

16/09/2024

Initiële installatie proximus fiber internet is tot 3x toe moeten (her-) gebeuren, gestart in september vorig jaar. Dit na een heel resem telefoontjes. Pas onlangs werd door mijn werkgever (die het internet voor mij betaald) de melding gemaakt dat er nog een account open stond op mijn naam, iets wat dus al een klein jaar niet meer het geval had mogen zijn. Ze hebben nochtans een Search gedaan op mijn naam toen, en niks gevonden (lag aan typo of hoofdletters, fout bij hun). Dus we zetten nu die fout recht en sluiten het account af. Nu wordt mij gevraagd om de b-box teug te sturen. Nu had ik al gevraagd wat ik hiermee moet doen in een andere klacht naar proximus, en in maart 2024 zei proximus medewerkster dat op mijn naam niets te zien was een ik de Electro maar moest wegdoen naar recyclage Park (antwoord in attachment). Maar nu zouden ze mij die kost willen aanrekenen 1. Nadat zij zoveel fouten hebben gemaakt waardoor de installatie meermaals moest her gebeuren, ze me op gegeven moment zonder hebben gezet uit het niks (!), na talloze telefoontjes toen 2. Dit account had toen ook al moeten afgesloten zijn, dus vorig jaar 3. Proximus medewerkster zei expliciet dat er niks te zien was op mijn naam (stond trouwens wel degelijk op mijn naam) en dat ik de hardware maar moest wegdoen (bijlage)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform