Beste,ik kocht op 13/01/2018 een Rowenta Air Force 360 Rh9089wo bij Vanden Borre in Ronse.Eind vorig jaar begon de zuigmond minder en minder goed te werken. Enkel als je de steelstofzuiger in bepaalde hoek hield werkte hij nog.Ik heb toen op MY Vanden Borre mijn bestelling bekeken inzake garantie. Daar stond zowel op de beginpagina van mijn bestelling als bij details garantie dat ik 3 jaar garantie had. Er stond zelfs een 'groen vinkje' naast '3 jaar garantie in plaats van 2 jaar'. Omdat de steelstofzuiger nog een beetje werkte als je hem in een bepaalde hoek hield en ik dus volgens de info op My Vanden Borre 3 jaar i.p.v. 2 jaar garantie had, was er dus niet direct haast bij en kon ik ook na 13 januari en na een voor mij drukke periode langsgaan.Ik ben dan in februari langs geweest in Vanden Borre in Ronse en daar vertelden ze me plots dat ik geen garantie meer had, dat die maar 2 jaar liep.Toen ik via mijn smartphone de info op My Vanden Borre toonde, waar er dus tot 2 maal toe staat dat ik 3 jaar garantie heb, begrepen ze mij, maar ze konden niets doen. De info op My Vanden Borre bleek fout.Indien ik geweten had dat ik 2 i.p.v. 3 jaar garantie had, was ik uiteraard voor 13/01/2020 langsgeweest. Maar er stond duidelijk dat ik 3 jaar garantie had.Ik heb toen per email verschillende keer contact gehad met Vanden Borre Consumer [consumer@vandenborre.be]. Ook daar begrepen ze mij, maar ze konden geen oplossing bieden.Ze zouden de info op My Vandenborre wel aanpassen, waardoor ze wel hun fout toegeven.Door dat er dus foute info op My Vanden Borre stond mis ik dus mijn garantie. Vanden Borre is in fout, geven dit door dit aan te passen dus ook toe, maar ik draag wel de gevolgen. En zij bieden geen enkele oplossing aan.Het gaat over een bedrag van 300 euro, wat voor mij een groot bedrag is.Ik heb de bewijzen van de foute info via het emailverkeer met Vanden Borre Consumer [consumer@vandenborre.be].Slogan van Vanden Borre is akte van vertrouwen, maar dit is heel ver te zoeken.Alvast bedankt!Groeten,Jens