Terug

foute info bij thuisstudie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. T.

Naar: NHA - Beroepsopleidingen

22/09/2021

beste, ik had interesse in de cursus game design voor thuis studie. Na wat opzoek werk kwam ik bij NHA uit. Na alles te lezen op de website had ik een gratis inkijk moment genomen.Nergens stond vermeld dat deze enkel voor windows was. Paar weken later werd ik gecontacteerd of ik geen proefpakket wou ontvangen, ook hier word geen uitleg gegeven dat deze cursus enkel voor Windows-gebruikers is. Hier heb ik op toegestemd omdat ik dit wel eens wou bekijken. Ik had voor het proefpakket de nodige software (dacht ik) al op mijn macbook geplaatst. Nu ik het pakket thuis kreeg, bleek alles geschreven te zijn voor Windows. Maar omdat je eerst uit 1 boek 55 pagina's moest lezen, was ik nog niet toegekomen aan het bekijken van de software. En was ik nog altijd overtuigd dat ik deze cursus, ondanks de windows uitleg, wel zou kunnen doen op mijn macbook. Maandag alles geprobeerd om een oefening voor de praktijk te maken, maar wat blijkt de voorbeelden voor de oefeningen uit te voeren gaan niet open in de software. Na wat zoeken kom ik er achter dat ik game maker 6.1 van software nodig heb en op mijn macbook staat game maker studio 2. Opzoek naar de juiste software dus, want via de download kan ik niet gebruiken want die is voor Windows. Blijkt dat de software al meer dan 13 jaar oud is. Dus kan geen oefeningen maken. Ik neem contact op met NHA, dat de cursus voor windows is geschreven en dit niet vermeld is op hun website. Ik krijg als antwoord terug, Van ja dit is voor windows geschreven, als ik het wil maken op een macbook moet ik zelf maar zoeken naar de juiste software want daar zorgen zij niet voor. Dan maar telefonisch contact opgenomen en dat hun cursus 13 jaar oud is en dat de praktijk oefeningen niet gemaakt kunnen worden op een macbook omdat de software al lang geüpdate is. Ook er bij gezegd dat ze dit op hun site moesten melden dat deze enkel voor windows is(had ik gewoon doorgezocht naar een andere curcus). Die van de klantendienst zei dat ze normaal mijn proefperiode ging verlengen en dit doorgeven aan de docent voor een oplossing. deze zou 2 weken tijd hebben, maar ik ben bang dat er geen oplossing komt en ik aan een dure cursus ga zitten als ik deze niet optijd kan terug zenden.

Berichten (1)

NHA - Beroepsopleidingen

Naar: J. T.

23/09/2021

Beste Joeri Torne,Via Test-Aankoop ontvingen wij uw opmerkingen over onze opleiding Game Designer. Wij hebben uw dossier in behandeling genomen en na overleg met de verantwoordelijke afdeling heb ik telefonisch contact met u opgenomen. In dat gesprek hebben wij samen gezocht naar een passende oplossing en heb ik u gea¯nformeerd over het retour sturen van het lesmateriaal.Vertrouwende erop u hiermee voldoende te hebben gea¯nformeerd.Met vriendelijke groet,Marly Janssen'‰Medewerker KlantenserviceFranklin Rooseveltplaats 12/21, 2060 AntwerpenT. 03257 51 91 www.nha.be/klantenservice[s:www.nha.nl/static/upload/overige/nha_handtekening_jouw_tijd.png]Kijk voor antwoorden op de meest gestelde vragen op www.nha.be/klantenservice------------------- Oorspronkelijk bericht -------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform