Terug

foute factuur

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. C.

Naar: Telenet

27/08/2023

Beste, ik heb al maandenlang problemen bij jullie voor het betalen van mijn aanrekeningen. Ik betaal niet via domiciliëring en de laatste maanden ontvang ik mijn aanrekeningen niet meer via mail. Telkens moet ik op zoek gaan naar mijn aanrekening via jullie app en dan ontbreekt dan ook nog soms de gestructureerde mededeling. iedere maand moet ik jullie opbellen om juist te betalen. Iedere maand betaal ik wel iets teveel en krijg ik terug en daardoor is de aanrekening een warboel. 'k Heb jullie al enkele keren gevraagd om dit op te lossen maar jullie doen dit niet. Beloven wel. Een medewerker van jullie zei zelfs dat jullie een dossier gingen aanleggen. Daar is nog niets van gekomen. Een medewerker stelde me zelfs een abonnement voor (one) om dit eventueel op te lossen (telefonisch). Ik ging niet akkoord maar jullie hebben mijn abonnement toch veranderd. Ik heb nu dus een totaal pakket en nog staat mijn laatste factuur vol met ettelijke aanrekeningen. En het bedrag dat ik zogezegd moet betalen op het pdf-bestand klopt niet met het bedrag dat op jullie app staat. Blijkbaar heb ik ook daardoor nu ook 2 abonnementen voor internet? De laatste persoon die ik aan de lijn had bij telenet vertelde me dat ik veel geduld had en dat ie in mijn plaats al lang veranderd was van provider.

Berichten (1)

W. C.

Naar: Telenet

25/09/2023

Op 27/08 heb ik naar aanleiding van de onduidelijkheid van mijn facturen jullie gevraagd om dit op te lossen. De dag nadien kreeg ik een telefoontje en ook een mail van jullie en ik citeer: we gaan dit probleem zo vlug mogelijk oplossen en ik hou contact, BELOOFD. Intussen heb ik niets van jullie gehoord. Vandaag zie ik op jullie app een bedrag staan dat ik opnieuw moet betalen. Voor de verandering weer een ander bedrag. En het schoonste van al is dat, als ik de pdf van de factuur wil bekijken, er een melding komt dat dit niet mogelijk is. 'Betaal nu' is trouwens iets wat ik niet kan via jullie app (ook iets vreemds) en waarom zou ik een factuur betalen waarvan het bedrag dubieus is. M.a.w., ik KAN NIET betalen, tenzij ik weer via telefoon of what's app de gestructureerde mededeling moet opvragen. Betalen via domiciliëring is tot op heden ook buiten de kwestie omdat ik niet van plan ben ransom bedragen zo maar te betalen. Ook via mail krijg ik geen factuur maar jullie kunnen wel reclame sturen. Jullie zullen waarschijnlijk wel begrijpen dat mijn vertrouwen zoek is. Dit liedje duurt na al een maand of 6 ongeveer. Telefoons, mails, loze beloftes. Het heeft me nog geen stap verder gezet. En als simpele consument word je blijkbaar geacht dit zomaar te slikken? Het is blijkbaar een gevecht tegen de bierkaai. Ik neem geen impulsieve beslissingen, ben nogal geduldig van aard maar er is een grens. Die grens is bijna bereikt. Als dit niet binnen de kortste keren opgelost geraakt zal ik eens goed nadenken over mijn volgende aanpak. Dit moet ééns stoppen. Als jarenlange klant heb ik nog een sprankeltje hoop dat jullie dit alsnog zullen oplossen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform