Op 27/08 heb ik naar aanleiding van de onduidelijkheid van mijn facturen jullie gevraagd om dit op te lossen. De dag nadien kreeg ik een telefoontje en ook een mail van jullie en ik citeer: we gaan dit probleem zo vlug mogelijk oplossen en ik hou contact, BELOOFD. Intussen heb ik niets van jullie gehoord. Vandaag zie ik op jullie app een bedrag staan dat ik opnieuw moet betalen. Voor de verandering weer een ander bedrag. En het schoonste van al is dat, als ik de pdf van de factuur wil bekijken, er een melding komt dat dit niet mogelijk is. 'Betaal nu' is trouwens iets wat ik niet kan via jullie app (ook iets vreemds) en waarom zou ik een factuur betalen waarvan het bedrag dubieus is. M.a.w., ik KAN NIET betalen, tenzij ik weer via telefoon of what's app de gestructureerde mededeling moet opvragen. Betalen via domiciliëring is tot op heden ook buiten de kwestie omdat ik niet van plan ben ransom bedragen zo maar te betalen. Ook via mail krijg ik geen factuur maar jullie kunnen wel reclame sturen. Jullie zullen waarschijnlijk wel begrijpen dat mijn vertrouwen zoek is. Dit liedje duurt na al een maand of 6 ongeveer. Telefoons, mails, loze beloftes. Het heeft me nog geen stap verder gezet. En als simpele consument word je blijkbaar geacht dit zomaar te slikken? Het is blijkbaar een gevecht tegen de bierkaai. Ik neem geen impulsieve beslissingen, ben nogal geduldig van aard maar er is een grens. Die grens is bijna bereikt. Als dit niet binnen de kortste keren opgelost geraakt zal ik eens goed nadenken over mijn volgende aanpak. Dit moet ééns stoppen. Als jarenlange klant heb ik nog een sprankeltje hoop dat jullie dit alsnog zullen oplossen.