Terug

Foute factuur blijft aanslepen, brief gerechtsdeurwaarder tot gevolg.

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. L.

Naar: Orange

04/07/2023

Beste, een aantal maanden geleden belde ik orange voor het blokkeren van een abnormaliteit dat elke week op mijn mobiel werd aangerekend. De orange klantendienst zei toen dat alles was geblokkeerd. Een paar maand later is door een fout van orange zelf die blokkade eraf gegaan waardoor dat bedrag terug aangerekend kwam. Ik belde naar orange terug, zij konden nog niks extra aangerekend zien. Na 3 weken was het extra bedrag reeds 15€, toen belde ik opnieuw en waarna de klantendienst het opnieuw blokkeerde, ze deelden me mee dat ik de 15€ moest betalen maar daar nam ik geen genoegen mee, het was tenslotte hun fout dat die blokkade er was afgegaan. Nu dreigt orange reeds met een gerechtsdeurwaarder, waardoor de factuur reeds 85€ betreft. Graag dringend hulp! Ik schik dit geenszins te betalen! De consument moet echt dringend meer rechten krijgen... Grote bedrijven kijken naar niks meer dezer dagen... Tot zolang je maar betaald...


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform