Terug

Foute facturen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. V.

Naar: TotalEnergies

23/08/2023

Beste, ik kreeg in juli 2 facturen op mijn vorige woning voor een periode van 3 jaar geleden. Factuur 1 gaat over een periode van 23/08/2020 tot 29/10/2020. Ik ben verhuisd op 01/08/2020, dus dat kan niet juist zijn. Factuur 2 gaat over een periode van 09/11/2019 tot 23/08/2020. De datum van meteropname is 16/08/2020. Dus de periode op factuur klopt niet en waarom krijg ik 3 jaar later nog facturen?? Ik ben daarvoor aan het mailen met de support-dienst van TotalEnergies sinds 17/07/2023, maar krijg maar vage antwoorden en beloven om terug te bellen, maar helaas. Ook zijn het steeds verschillende mensen die reageren, waardoor ik telkens mijn uitleg opnieuw mag geven. Ik schreef ook duidelijk dat ik die facturen betwist en daarvoor geen extra kosten wil betalen. Zij stellen steeds voor dat ik eerst alles betaal. Vorige week mailde er een ander persoon en moest ik mijn huurcontract en overnamedocument doorsturen en ging het naar de desbetreffende dienst bezorgen, maar ik krijg geen rectie meer. Gisteren kreeg ik een laatste herinnering voor juridische verrichting. Ik bel naar het nr dat op de factuur staat en daar krijg ik als antwoord dat zij geen mails hebben ontvangen en dat die support-mail eigenlijk niet meer bestaat! Maar de persoon aan de lijn kon of wou mij ook niet helpen en zei me dat ik het webformulier moest invullen. Waarom wordt ik niet geholpen en krijg ik geen deftig antwoord! Dien ik nu alles toch te betalen om geen deurwaarder aan de deur te krijgen? of wacht ik af tot alles correct is opgemaakt?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform