Terug

Foute facturen ean nummer wisselen met buur foute slotfacturen onterechte herinnerings kosten enz...

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

K. V.

Naar: Luminus

11/05/2025

Het is een zeer ingewikkeld dossier luminus weigert alle medewerking om het dossier grondig terug na te kijken ik betaalde sedert Jan. 2024 zowel voor mijn gasabbonement en het verbruik van mijn onderbuur viel samen bij mijn aantekeningen want mr van Zuyt had geen contract bij een gas LEVERANCIER tem heel recent tot op heden krijg ik nog steeds afrekeningen, terwijl ik al een slotfactuur betaald heb Ook facturen sprekende op ean nummer en huis/ bus nummer van mijn onderbuur. Dot bewijst dat niets klopt tot op heden Ik ban het beu Ik moet gecrediteerd worden van alle facturen die aantonen dat ik ook het verbruik van de buur betaalde . Ik kan bewijzen dat ik steeds verkeerd gefactureerd werd en nog steeds wordt. Dus geen facturen meer ontvangen ik betaal die niet ! Ik moet dringend een grote creditnota ontvangen maar daar hebben zij natuurlijk geen oren naar . Hopelijk lukt het via jullie juridische dienst. Beleefde groeten, Vanwolleghem Kaatje

Berichten (1)

Luminus

Naar: K. V.

12/05/2025

Beste Naar aanleiding van uw klacht die wij ontvingen via de website van Test-Aankoop analyseerde Luminus uw dossier en bezorgden wij u een gedetailleerd antwoord via e-mail op 12.05.2025. Heeft u bijkomende vragen, contacteer ons gerust via volgende link s:www.luminus.be/nlrive/ik-wil/een-klacht-melden/. Wij helpen u graag verder. Vriendelijke groeten Luminus PS Deze e-mail kan u niet beantwoorden. Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: zondag 11 mei 2025 13:45 Aan: Priority priority@luminus.be Onderwerp: Foute facturen ean nummer wisselen met buur foute slotfacturen onterechte herinnerings kosten enz... ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ This message and any attachments are intended solely for the addressees. The information contained in this message is confidential. Any use of information contained in this message not in accord with its purpose is prohibited, except formal approval. If you are not the addressee, you may not copy, forward, disclose or use any part of it. If you have received this message in error, please delete it and all copies from your system and notify the sender immediately by return message.

Bemiddeling door Testaankoop 12 mei 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform