Terug

foute facturatie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. R.

Naar: Telenet

06/08/2019

Dag Steve,Naar mijn idee klopt dit nog steeds niet.Zoals je kan zien betaalde ik voordien 105,70 euro in de maand.In januari zijn jullie langgewenst voor het installeren van een wifi versterker die ik volgende de installateur GRATIS kreeg.Ik ben ineens ‘overgezet’ naar een ander abonnement, waarvan ik GEEN diensten gebruik. Mijn inziens, is het bedrag dat ik dan moet betalen, is het bedrag dat voordien werd aangerekend.In december, januari, februari betaal ik in totaal: 816,10 euro, wat eigenlijk: 317,10 euro moet zijn. Maart word ik gecrediteerd. Geen idee waarom ik in maart dan NOG eens moet betalen.Vanaf april betaal ik OPNIEUW te veel: 933,25 volgens de facturatie. NERGENS vind ik het bedrag terug van 321,84 dat ik VERPLICHT werd meteen te betalen voor heractivatie van mijn diensten. En nu moet ik nog eens 159, 65 euro betalen, plus 135,89 (vanwaar komt dat bedrag ineens?)Ik wil een duidelijk overzicht van de kosten per maand, de TE VEEL aangerekende betalingen en een compensatie voor de volledige maand dat ik GEEN digitale TV had, en niet thuis kon werken wegens geen deftige wifi.Mijn boekhouder geraakt hier NIET meer aan uit.De fout zit hier duidelijk niet bij mij. Ik zie al lang niet meer wat ik moet betalen? En ik betaal ook niet meer alvorens er een duidelijk overzicht is. Dat is het minste dat u me verschuldigd bent, niet? Ik stuur een kopie naar mijn advocaat, naar testaankoop, en de inspecteur op Radio 2.Bedankt voor de opvolging. Evi op antwoord van:Beste Evi, Ik heb u nog eens telfonisch proberen te bereiken, maar zonder succes. Zoals telefonisch beloofd, probeer ik u een duidelijk overzicht te geven ivm uw facturatie. Mijn berekeningen gaan over facturen van 28/12 tot en met 28/6 ( 7 facturen). Hiervoor had u steeds het bedrag van 135.89 euro incl btw moeten betalen ( = 951.23 euro incl btw). Uw betalingen vanaf 28/12: 3 betalingen in totaal: 749.46 euro. Met andere woorden nog 201.77 euro incl btw te weinig betaald. Wat wij voor u in die periode van 7 maanden hebben gedaan: 2 creditnota's voor een totaalbedrag van : 608.78 euro. Wat wij u (onterecht) aangerekend hebben voor een totaal van 7 maanden: 1749.29 euro. Met al die berekeningen is uw achterstallig saldo nu 159.65 euro ( onmiddelijk te betalen) met ref 131/2159/56014 ( in plaats van 201.77 euro). Alsook heeft u nu een correcte factuur van 135.89 euro te betalen voor 27/8.Indien u hier nog vragen over heeft, aarzel niet om mij te contacteren. Ik ben persoonlijk op de hoogte van uw dossier.

Berichten (1)

Telenet

Naar: E. R.

08/08/2019

Beste mevrouw Renaux,Ik zie dat mijn collega al een overzicht gestuurd heeft van de facturen en correcties. Als u nog vragen heeft kunt u ons steeds bereiken op het nummer 015 33 22 66 van maandag tot vrijdag van 8u tot 20u en op zaterdag van 9u tot 17u30.Met vriendelijke groeten,SuzyTelenet Businessref:_00D20JAU._5002p28D2A0:ref


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform