Terug

Foute facturatie voor de 3e maand op rij

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. N.

Naar: Telenet

14/06/2023

Beste, 2 maanden geleden beloofde ze ons dat de streamzz die wij niet aangevraagd hebben van onze factuur zou gehaald worden. Via mail hebben we een correctie gekregen. Maar dit bedrag word deze maand weer gefactureerd. Volgens mij hebben ze echt klanten teveel want dit jaar is er elke maand wel iets mis bij Telenet. We hebben nog klachten lopen bij jullie. Maak dit in orde aub.

Berichten (1)

Telenet

Naar: K. N.

16/06/2023

Lees deze e-mail op s:comm.telenet.be/optiext/optiextension.dll'ID=ImrkLhKfnWPV64Dhf5HXxFX0oX2BfvvtgGAVc4xTqth2YfqP_WYobLGhlYR5mQh2acrkFUuq6PUe5hdYtYQN4cV1ivIIIV


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform