Geachte,Op 23 december hadden wij thuis een panne, geen warm water en verwarming meer omwille van een defect aan onze Bulex ketel (foutcode F2). Na contactname met jullie is een team langsgekomen in de namiddag om te kijken of we konden geholpen worden. (in bijlage de bon en het bewijs van betaling).Uw team, erg vriendelijk, en bestaande uit 2 techniekers is minder dan 10 minuten binnen geweest en diagnose gesteld: defecte ventilator, dus ventilator vervangen. Beide techniekers waren hiervan overtuigd. Jullie interventie kostte mij 227,90 euro. Veel geld maar begrijpelijk, het was een weekend en vlak voor de feestdagen+ verplaatsing etc.Ik heb een ventilator besteld, wat al een moeilijke opgave was tijdens deze periode. Enfin, op vrijdag 29 december had ik een ventilator voor de defecte Bulex ketel. Opnieuw een installateur gevonden die de ventilator kwam plaatsen (maar al direct zei dat dit waarschijnlijk niet de juiste diagnose was). Wat bleek, na plaatsing en test: de originele ventilator was NIET defect, dus 186€ excl BTW kwijt aan een nutteloos bestelde ventilator door een foute diagnose van jullie techniekers (na minder dan 10 minuten binnen geweest te zijn). Voila, op dit moment had alles mij al meer dan 450€ gekost, en dit uiteindelijk door een foutieve vaststelling van jullie techniekers.Uiteindelijk bleek dat de printplaat en nog een ander onderdeel defect waren en dus niet de ventilator. Vandaag, 06 januari 2024, zitten wij nog steeds in de koude, hebben nog geen warm water en hebben onze kerst- en nieuwjaarsbezoeken van onze kinderen moeten afzeggen omwille van deze oncomfortabele situatie.Nu maandag, 08 januari 2024, komt een installateur een volledig nieuwe condensatieketel plaatsen, herstellen van de oude was niet rendabel. Opnieuw 2900€ excl BTW. Dus, in deze situatie ben ik én voor dik 400€ benadeeld door een foute diagnose, zit ik al meer dan 14 dagen in de koude zonder warm water én moet er een nieuwe ketel worden geplaatst.Ik weet ook dat een vergissing maken menselijk is, en dat niemand perfect is in zijn vak, maar ik hoop dat jullie ook jullie menselijkheid tonen en mij toch (deels) kunnen compenseren voor de onterecht gemaakte kosten. Uw team had, na mij, nog een interventie hier vlakbij in de buurt, dus ik denk dat het fair zou zijn indien jullie mij voor de 'deplacement' (80€) en de 'forfait diagnostic et réparation' (90€) zouden kunnen vergoeden.Nogmaals, ik begrijp dat een 100% zekerheid nooit bestaat, maar met bijna 3 weken in de koude te zitten, en dan ook nog tijdens de warmste en meest familiale dagen van het jaar denk ik dat het van jullie een mooi gebaar zou zijn om mij toch een beetje te compenseren.Met vriendelijke groeten,Gert Janssens