Terug

Foute communicatie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. L.

Naar: Eneco

01/09/2023

Aan EnecoEen aantal weken geleden heb ik mijn verhuis telefonisch doorgegeven aan een medewerker en gevraagd of ik mijn voordelige contract - dat nog 2 jaar geldig was - kon meenemen naar het nieuwe adres. Dit kon volgens haar alleen aan de huidige tarieven. Zij heeft vervolgens het contract stopgezet.Nu heb ik net een andere medewerker aan de lijn gehad om te controleren of jullie de meterstanden goed ontvangen hadden. Aan het einde van het gesprek zei hij doodleuk: Het is wel jammer dat je je contract niet hebt meegenomen, met zo'n voordelige tarieven. Ik zei dat dat volgens de andere medewerker niet kon - zij had mij immers gezegd dat dan de nieuwe tarieven gelden. Deze man zei dat dat wel had gekund, maar nu helaas niet meer, omdat het contract stopgezet is geweest.Ik ben hier echt niet over te spreken - zo'n blunders van jullie kant, maar ik ben degene die er voor gaat mogen betalen. Dit is absoluut niet correct. Ik zou hier graag een correctie in zien, want dit kan absoluut niet.

Berichten (1)

D. L.

Naar: Eneco

26/09/2023

HalloGraag een update van de stand van zaken. 3 weken terug heeft iemand mij gebeld en beloofd zijn uiterste best te doen om het contract weer in leven te roepen. Ik hoop dat dit niet louter sussende, lege woorden waren, gewoon om van mij af te geraken. Het is en blijft een megagrote fout van Eneco, zoals deze meneer ook heeft toegegeven. "Dit zou niet mogen gebeuren hebben" = zijn woorden. Ik vind het dan ook niet meer dan logisch dat jullie deze fout recht zetten!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform