Terug

foute communicatie SVE Techniek

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. Y.

Naar: VIESSMANN-BELGIUM

26/11/2022

Beste,Van SVE techniek kregen we drie facturen waaronder 1 van jullie. De factuur van SVE techniek vinden wij te duur aangezien er geen resultaat was.Van jullie kregen wij ook een factuur van 333,9€. Dit vinden wij ook teveel aangezien SVE techniek de verkeerde informatie communiceerde naar jullie technieker en hij daardoor langer werkte. Het duurde ook een dikke maand om een afspraak met jullie te maken. Een vertegenwoordiger moest zelfs worden ingeschakeld. De verplaatsingskosten op alle drie de facturen lijkt ons ook nogal exuberant. Kunnen we een regeling treffen gezien de werken niet correct werden uitgevoerd en de lange periode dat we zonder verwarming en warm water zaten?Groeten,Peter Ysabie

Berichten (1)

VIESSMANN-BELGIUM

Naar: P. Y.

14/12/2022

Besten,Dit informatie hebben we al eerder ontvangen.We dhr Peter Ysabie ook al rechtstreeks gea¯nformeerd.Meer kunnen we niet doen.MvgSerge NyssenOn Wed, 14 Dec 2022 at 12:57, Viessmann Info Belgium


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform