Terug

foute bestelling tickets online niet terugbetaald

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. D.

Naar: KINEPOLIS GROUP

21/06/2019

Ik heb gisteren van thuis (Wevelgem) online tickets geboekt voor een film. Na betaling zag ik dat de tickets op datum van gisteren 20/06/19 stonden, terwijl deze voor vandaag 21/06/2019 bedoeld waren.per direct heb ik kinepolis gecontacteerd op twitter. Daar raadden ze mij eerst aan naar het loket in Gent te gaan om om te wisselen, wat natuurlijk niet ging omdat ik in Wevelgem woon. Daarna raadden ze mij aan te mailen naar tickets@kinepolis.com en ondertussen al de nieuwe tickets te kopen voor vandaag.ik heb dan gemaild met verkeerde tickets, nieuwe tickets en twittergesprek in bijlage. dit alles voor aanvang van de film gisteren. vandaag krijg ik melding dat ze er niets kunnen aandoen en wij dus tweemaal moeten betalen.

Berichten (1)

KINEPOLIS GROUP

Naar: B. D.

21/06/2019

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform