Terug

FOUTE BEREKENING METERSTAND

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

J. V.

Naar: Farys

26/07/2024

Geachte mevrouw/heer, Ik ben klant bij uw onderneming met referentie contract nr : 45349983 Ik heb de eindafrekening gekregen op 25/04/2024 voor een bedrag van 660,19 EUR. Ik betwist echter deze factuur omdat het aangerekende verbruik niet klopt, nl. over een periode van 283d (van 30/06/23 -07/04/2024) ik 29M3 water verbruikt heb (nwe meter) én over een periode van 83d (van 08/04/23 - 29/06/23) ik 59M3 zou verbruikt hebben! dit is de hoeveelheid om een zwembad van 8X6X1,2M te vullen, wat ik helaas niet bezit. Mag ik u verzoeken om de eindfactuur op basis van die elementen spoedig en uiterlijk binnen de [X] dagen te willen corrigeren? Met vriendelijke groet, Pieter-Jan Van de Voorde Moerstraat 22 - 9200 Dendermonde

Berichten (1)

Farys

Naar: J. V.

05/08/2024

Geachte heer Van de VoordeWij bezorgen u - om redenen van privacy - een antwoord via een aparte e-mail.U vindt meer informatie over ons privacybeleid op www.farys.berivacybeleid.Heeft u nog vragen, dan helpen wij u graag verder via www.farys.be/contact of via het nummer 078 35 35 99.Met vriendelijke groetenFarys klantendienstOorspronkelijke tekstVan:klachten@test-aankoop.beAan:Klantendiensten klantendienst@farys.beCC:Verzonden:26.07.24 14:09:27Onderwerp:FOUTE BEREKENING METERSTANDU ontvangt niet vaak e-mail van klachten@test-aankoop.be. Meer informatie over waarom dit belangrijk iss:aka.ms/LearnAboutSenderIdentification‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform