Beste Filip,We hebben je bijkomende vraag via de ombudsdienst en ook je klacht via testaankoop goed ontvangen.Je gaf aan dat je nog een korting was beloofd voor de periode van 1-4-2021 tot 31-3-2022. Uit nazicht zie ik dat deze korting niet was toegepast waarvoor onze excuses. Ik heb dit voor jou in orde gemaakt. Om dit in orde te maken heb ik je jaarafrekening gecrediteerd en een nieuwe opgemaakt met de korting op. In bijlage kan je beide documenten terugvinden. Op de nieuwe jaarafrekening kan je ook je meterstanden, verbruiken en eenheidsprijs terugvinden. Volgens de gegevens van de netbeheerder zijn zowel je begin- als eindmeterstanden werkelijk opgenomen meterstanden.Naar aanleiding van deze aanpassing heb je op heden een tegoed van 1179,74Eur. Dit tegoed omvat volgende facturen:Annulatiedocument 149011058925 30.12.2022 2.559,70- EURWinterpremie 141040956677 07.12.2022 392,00- EURVerwarmingspremie 141120811797 19.12.2022 100,00- EURJaarafrekening 141011542283 30.12.2022 69,96 EURVoorschotfactuur november 182000536565 30.12.2022 901,00 EURVoorschotfactuur december 182000536566 30.12.2022 901,00 EUR------------------------------------------------------------------------------------------------------Totaal 1.179,74- EURDit tegoed zal zo spoedig mogelijk worden teruggestort naar je rekeningnummerBE72 7343 2502 8316.Indien je nog verdere vragen of opmerkingen hebt, mag je me altijd contacteren. Ik help je graag verder!Ik wens je nog een prettige dag toe!Met vriendelijke groeten,TomKlantendienst Eneco