Terug

Foute afmeting

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Verkoop

Klacht

P. O.

Naar: Profel NV

05/05/2025

Geachte mevrouw/heer, Op augustus 2023 kocht ik een ramen en deuren in uw winkel en betaalde ik er 38.654.56 voor. Ik verwachtte iets anders te krijgen op basis van de informatie die u mij gaf. Ik dacht: eerst wou ik houten ramen zoals mijn deuren maar ik mocht niet van de verkoper, de strepen niet plat maar zoals buiten hetzelfde, de juiste afmeting van de grote raam. Maar uiteindelijk kreeg ik platte kruisen van binnen en een raam dat te groot is. Als u mij dit vooraf had laten weten, dan had ik de overeenkomst niet gesloten. Omdat ik de overeenkomst sloot door foutieve/misleidende informatie, vernietig ik de overeenkomst. Ik vraag u daarom ook om binnen 7 het bedrag van 10000 euro aan mij terug te betalen op mijn bankrekening. Met vriendelijke groet, Bijlagen: - Orderbevestiging - Betalingsbewijs

Berichten (3)

Profel NV

Naar: P. O.

06/05/2025

Beste, Gelieve u te wenden tot de leverancier van de ramen, namelijk DECO. MetvriendelijkegroetenCordialement Service Center Europalaan39AB‑3900PeltT+32(0)11‑809809 www.profel-group.com Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: maandag 5 mei 2025 12:30 Aan: Martine Claeys mclaeys@profel.be Onderwerp: Foute afmeting ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

P. O.

Naar: Profel NV

06/05/2025

Ik heb al zoveel keren met Luc en zijn baas proberen te communiceren hierover krijg nooit een oplossing ik moest het raam nog eens zelf opnieuw terug betalen en heb uiteindelijk ergens anders een raam gekocht omdat Luc mijn vragen niet meer beantwoorde en heel onvriendelijk was. Dus heb ik door hun een enorme hoge kost terug opnieuw moeten maken. Ik ben echter zeer ongelukkig en ontevreden van de service hij is niks eerlijk geweest over niks niet en ik zie die ramen echter echt niet graag. Het was niet wat ik wou Hoe moet ik nu bij wie terecht?

Profel NV

Naar: P. O.

07/05/2025

Beste, Wij blijven bij ons standpunt dat deze issue tussen u en Deco is. Als fabrikant komen wij hier niet tussen. MetvriendelijkegroetenCordialement Service Center Adminmedewerkerservicecenter 011804605 +32474844072 Europalaan39AB‑3900PeltT+32(0)11‑809809 www.profel-group.com Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: dinsdag 6 mei 2025 13:45 Aan: Martine Claeys mclaeys@profel.be Onderwerp: Nieuw bericht van PINAR O ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform