Geachte mevrouw,Ik heb vandaag met mevrouw Virginie Martens telefonisch contact gehad en verwijs naar onze eerdere communicatie. U had mij beloofd dat de verkeerde lezing van de cijfers, bevestigd door uw medewerker ter plaatse, zou worden rechtgezet. Ik vroeg u uitdrukkelijk per e-mail van 30 september 2021 om 11:05: Mag ik daaruit wel degelijk verstaan dat de index 12 die ten onrechte genoteerd is voor meter 125 nu gelezen wordt als index 1 (gebouw 25068, appartement 12, 5DR)?’ U antwoordde mij daarop in uw laatste e-mail van maandag 4 oktober 2021 om 15:58: ‘Absoluut, dit wordt aangepast. Op uw afrekening zal er als index ‘1’ staan, en niet ‘12’’U hebt mij echter verzekerd dat alles in orde zou komen, maar daar is blijkbaar niet veel van in huis gekomen. Ik krijg nu van de beheerder van het gebouw een afrekening die niet zoals vorig jaar op 11,50 eenheden staat of op 12,50 indien de lezing in 2021 correct zou zijn gebeurd, maar eentje berekend op 23,50 eenheden dat is bijna het dubbele. Ik was er mij al van bewust dat uw medewerker niet echt oprecht klonk in zijn bewoordingen en dat zijn aanpassing van het bonnetje (zie bijlage Techem 2021) van betwijfelbaar allooi was, reden waarom ik Techem ook onmiddellijk per e-mail om toelichting heb gevraagd. Vandaag meldt u mij telefonisch echter dat u de e-mail voor beantwoording doorgestuurd hebt naar ene mevrouw Talbot, met wie u mij voorstelt contact op te nemen. Ik stel voor dat u haar deze e-mail eveneens bezorgt.Ik bezorg u bijgaand de afrekening van Techem (zie bijlage Techem 2021 Afrekening 1/2) zoals ik die van de beheerder heb gekregen. Ik heb in de betrokken periode van aanrekening de verwarming nauwelijks opgezet en al helemaal niet in de keuken (code 125, waar 11 eenheden zouden zijn geteld). Ik zou nu zowaar bijna het dubbele van vorig jaar moeten betalen. Ik heb vooraf de meterstand niet enkel gecontroleerd maar ook gefotografeerd (zie bijlage Techem 2021 (4), de radiator in de keuken, code 125) . Ik heb uw medewerker met deze foto’s geconfronteerd. Ik heb ook een video-opname van een bewakingscamera waarop is te zien dat uw medewerker mij een gecorrigeerd bonnetje overhandigt (voor een foto-opname van de video, zie Techem 2021 foto). Ik verzoek u bij hem om bevestiging te vragen en mij tevens ten spoedigste te bevestigen dat de fout wordt rechtgezet en de rekening opnieuw wordt gemaakt met de juiste cijfers. Als u niet van plan bent de rechtzetting binnen de kortst mogelijk tijd te doen, mag u bij mij gerust de verwarming komen afsluiten. Met hoogachting,