Terug

Foutcode P130 van Proximus

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. F.

Naar: Proximus

08/03/2022

Op regelmatige basis en verschillende tijdstippen heb ik geen signaal en krijg ik de P130 foutcode.Vaak duurt het 5 à 15 minuten, maar soms ook meerdere uren voordat er weer signaal is. Dit sleept al maanden aan. Ik ben onlangs overgestapt op FIBER in de hoop dat het beter zou gaan. Maar er is niets veranderd.Toen ik de foutcode opzocht op het internet, zag ik dat veel mensen hier klachten over hebben.Ik heb Proximus al gecontacteerd, maar die bieden geen oplossing, buiten probeer dit eens mijnheer, of probeer dat eens, meestal lukt het dan wel. Maar echt concreet iets doen is te veel gevraagd. Ik wens Proximus officieel in gebreke te stellen en een schadevergoeding te vragen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform