Terug

fout wegzetten

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: POPPY Mobility

30/12/2021

hey , ik schreef al 1 paar Email s rond fout geparkeerde auto s en steps , ik krijg enkel , antw : busy busy busy ! ! ! dat ik geen antw / reactie ! wel 1 standaard Email , graag klanten er opwijzen om correct en veilig te parkeren , en niet dwars over de stoep , ik bel in de toekomst Politie , Gezond 2022

Berichten (2)

POPPY Mobility

Naar: J. V.

30/12/2021

- Typ uw reactie boven deze regel -Hi klachtenbox@test-aankoop.be 👋Bedankt om contact op te nemen met Poppy! 🚗 🛵 🛴Wij duiken in jouw vraag of opmerking en komen er spoedig op terug. Wil jein de tussentijd nog wat toevoegen, kan je dat doen door te antwoorden opdeze mail.This email is a service from Poppy.

POPPY Mobility

Naar: J. V.

26/01/2022

- Typ uw reactie boven deze regel -Hi klachtenbox@test-aankoop.be 👋Bedankt om contact op te nemen met Poppy! 🚗 🛵 🛴Wij duiken in jouw vraag of opmerking en komen er spoedig op terug. Wil jein de tussentijd nog wat toevoegen, kan je dat doen door te antwoorden opdeze mail.We denken dat je je antwoord wel eens zou kunnen vinden in deze FAQartikels:Heeft een van deze artikelen uw vraag beantwoord?Mijn voertuig staat ondanks reservering niet op de aangegeven locatie. Watkan ik doen? 📍Er kunnen twee oorzaken aan dit probleem liggen. Het kan zijn datonze gps-lokalisatie niet 100 procent... Meer informatie✔ Ja, mijn aanvraag sluitenArtikelweergevenWat als de scooter niet rijdt? 😕 Het kan voorvallen dat je problemen ondervindt met je rit. Omdat elkprobleem specifiek is, stuur... Meer informatie✔ Ja, mijn aanvraag sluitenArtikelweergevenIk kan mij niet registreren? ❌ Oops, dan loopt er iets fout! Aangezien elke situatie anders is en weniet weten wat jouw specifiek... Meer informatie✔ Ja, mijn aanvraag sluitenArtikelweergevenMijn voertuig staat ondanks reservering niet op de aangegeven locatie. Watkan ik doen? 📍Er kunnen twee oorzaken aan dit probleem liggen. - Het kan zijn dat onze *gps-lokalisatie* *niet 100 procent accuraat* is. *Zoek* daarom even *verder* in de *omringende straten*. 👀 - In een illegaler en *minder voorkomend* geval heeft de *vorige gebruiker* de wagen in zijn *eigen garage* geparkeerd. Dit is *absoluut verboden*, maar hier kan je dan weinig aan doen. Een *ander voertuig nemen* is hier de boodschap.Neem in *beide gevallen* contact op met onze *klantenservice* ophello@poppy.be Wij *wijzen* je dan de *weg* naar een *ander voertuig*. 📲Beantwoordt dit artikel de vraag?✔ Ja, mijn aanvraag sluiten✘NeeThis email is a service from Poppy.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform