Geachte mevrouw/heer,
Op 22/9 rond 12u15 kocht ik een TV muurbeugel in Molecule en betaalde ik er 189.99 euro voor.
Ik verwachtte iets anders te krijgen op basis van de informatie die u mij gaf.
Ik dacht:
Het model dat werd voorgesteld aan de muur was zwart (zie foto). Ik wou deze specifieke kleur. en model Maar na betaling en bij het inladen in mijn auto zag ik dat ze me een licht grijs model gaven. Ik ging onmiddellijk terug de winkel in. Ze lieten we weten dat ik kon ruilen. In de afdeling hadden ze geen zwart model.
Als u mij dit vooraf had laten weten, dan had ik de overeenkomst niet gesloten.
Ik gaf het product af bij de afdeling en ging naar de verkoopsdienst. Daar het ging om een fout van de zijde van Molecule, vroeg ik om het bedrag van 189,99 terug te betalen. Er werd me meegdeeld dat ik enkel een tegoedbon kon krijgen.
Gezien ik binnen het jaar geen aankoop plan bij Molecule, was dit geen optie voor mij.
Daarenboven aangezien ik het artikel reeds terug gaf aan de dienst werden me door de verkoopdienst 2 opties geboden
De tegoedbon aanvaarden
of zonder aankoop en zonder geld de winkel te verlaten.
Daarna werd mij aanwezigheid genegeerd door de dienst, dit vond ik onaanvaardbaard.
Omdat ik mijn artikel reeds terug bezorgde en niemand hulp boodt, zag ik geen andere optie dan een bon te vragen, anderzijds was ik mijn 189.99 euro kwijt.
Omdat ik de overeenkomst sloot door foutieve/misleidende informatie, vernietig ik de overeenkomst.
Ik vraag u daarom ook om binnen 5 werkdagen het bedrag van 189.99 euro aan mij terug te betalen op mijn bankrekening.
Met vriendelijke groet,
Bijlagen:
- foto van de misleidende informatie
- Betalingsbewijs